قیمت پله پیش ساخته ارزان

ساخت پله پیش ساخته

قیمت پله پیش ساخته ارزان چقدر است؟ استفاده از این سازه آماده چه مزایایی دارد؟ انواع این پله‌ها کدامند؟ قطعا برای ساخت پلکان از پیش ساخته شده، این سوالات ذهن شما را درگیر خواهد کرد. در این مطلب قصد داریم علاوه بر پاسخ دادن به این چالش‌ها، یک فرصت استثنایی در اختیار شما قرار دهیم. با استفاده از ویژگی مشاوره رایگان تکنومتال می‌توانید مناسب‌ترین و بهترین پله از پیش ساخته شده را با بهترین قیمت خریداری و نصب کنید. قبل از اتخاذ هر تصمیمی تا پایان همراه ما باشید.

قیمت پله پیش ساخته ارزان

قیمت پله پیش ساخته ارزان

پله پیش ساخته چیست؟

قبل از بررسی قیمت پله پیش ساخته ارزان بهتر است که بدانیم که چه نوع پله های را پیش ساخته می نامند. همانطور که می‌توان حدس زد راه پله ساخته، سازه ای است که از قبل آماده شده و تنها نیاز به نصب و اجرا دارد. در واقع پله آماده نام دیگر این سازه ساختمانی است. برای ایجاد پله های پیش ساخته از مواد و متریال های مختلفی استفاده می شود و این موضوع باعث تنوع این مدل راه پله ها می گردد. برای شناخت مدل های مختلف پله مطلب معرفی انواع پله ساختمان را مطالعه کنید. این نوع پله ها طبق استاندارد ساختمان ساخته می شود و در همان ساختمان ها استفاده می گردد.

گاهی ممکن است که وضعیت ساختمان به گونه ای باشد که نتوانید از راه پله های پیش ساخته استفاده کنید و باید به صورت ویژه ساخته شود. این روش در مقایسه با اجرا پله پیش ساخته از هزینه بیشتری برخوردار است. البته مسئله به همین سادگی نیست. شرایط محیطی، ابعاد، اندازه ها، متریال و… باعث شده که ساخت و نصب این پله‌ها به یک فعالیت تخصصی تبدیل شود. از آنجا که پلکان در هر محیطی اهمیت ویژه ای دارند. توصیه ما این است که از یک متخصص با تجربه استفاده کنید. 

برای ساخت انواع پله پیش ساخته با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

پله پیش ساخته ارزان
پله پیش ساخته ارزان

 

چگونه پله پیش ساخته با قیمت ارزان خریداری کنیم؟

جالب است بدانید اکثر پله‌هایی که ساخته و اجرا می‌شوند از نوع پیش ساخته هستند. در بسیاری از مدل‌های پله پیچ، استفاده از متریال آماده رونق دارد. اما سوال اصلی اینجاست چگونه قیمت پله پیش ساخته ارزان را به دست آوریم؟ از طریقی میتوان این سازه‌ها را خریداری کرد؟ از آنجا که در مسئله قیمت گذاری، عوامل مختلفی مانند متریال، اندازه ها، مدل و شرایط محیطی تاثیر دارد، نمی‌تواند یک قیمت ثابت و مشخص در اختیار شما قرار داد.

برای اینکه بتوانید هزینه ساخت و اجرا را به صورت به روز در اختیار داشته باشید، کافی است با تیم پشتیبانی مجموعه تکنو متال تماس برقرار کنید. از این روش می‌توانید علاوه بر دریافت لیست قیمت ها و شرایط ثبت سفارش، ار مشاوره رایگان استفاده کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید. در این مجموعه با رعایت جلب نظر مشتری و به علت حضور در بازار رقابتی، سازه های با کیفیت درجه یک و عالی با قیمت مناسب به شما عرضه خواهد شد. تنها کافی است تماس بگیرید و مقایسه کنید. همچنین می‌توانید در صورت تمایل پله دسته دوم را نیز جزو گزینه های خود قرار دهید.

مزیت های پله پیش ساخته

بعد از  بررسی قیمت پله پیش ساخته ارزان لازم است که از مزایای استفاده و نصب راه پله های پیش ساخته هم بگوییم:

  • نصب این گونه پله ها بسیار آسان بوده و مدت زمان زیادی صرف انجام این کار نمی شود.
  • استفاده از این پله ها باعث کاهش و صرفه جویی در هزینه ها شده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.
  • قابلیت نصب در انواع محیط ها و شرایط وجود دارد.
  • یکی از مهم ترین مزیت های این گونه پله ها قابلیت سفارش آن ها در ارتفاع دلخواه می باشد.
  • این گونه پله ها از تنوع بالایی برخوردار بوده و امکان انتخاب آن ها بر اساس سلیقه مشتری و با توجه به مکان مورد نظر و سبک طراحی دکوراسیون فراهم می باشد.
  • این مدل پله ها قابلیت این را دارند که به راحتی نصب و در صورت نیاز دمونتاژ شود و در مکان دیگری مورد استفاده قرار گیرد.
مزیت‌های پله پیش ساخته
مزیت‌های پله پیش ساخته

انواع پله پیش ساخته

همانطور که گفته شد برای اجرا راه پله های پیش ساخته از مواد و متریال های مختلفی استفاده می شود و یکی از نکات تاثیر گذار در قیمت پله پیش ساخته ارزان است. در ادامه انواع مدل پله پیش ساخته را بررسی می کنیم.

فولادی

یکی از متریال های که در پله پیش ساخته استفاده می شود استفاده از ورق های فولادی است که به طور معمول از ورق های 6 میل فولادی استفاده می شود. این مدل پله ها را می توانید در هر مکانی نصب کنید زیرا نصب آسان و راحتی دارد و در گردش چپ و راست محدودیتی ندارد. طول هر پله در این مدل بین 70 تا 130 سانتی متر است و تعداد پله ها هم به ارتفاع کار بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از مطلب پله گرد فلزی را مطالعه کنید.

استیل

اجرا پله های پیش ساخته از جنس استیل نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد. این مدل پله ها از دوام و مقاومت بالایی برخوردار هستند. برای ساخت این پله های پیش ساخته از استیل ضد زنگ استفاده می شود و کف هر پله بین 30 تا 45 سانتی متر است. قیمت پله پیش ساخته ارزان در این مدل بستگی به ابعاد کف و مدل انتخابی دارد و حتی نوع استیل استفاده شده هم در قیمت تاثیر دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مطلب قیمت پله پیش ساخته استیل مراجعه کنید.

پله پیش ساخته استیل
پله پیش ساخته استیل

سنگ مرمر

این مدل از پله های پیش ساخته را در ویلا ها استفاده می کنند و نمای بسیار زیبایی دارد. یکی از مزیت های این جنس، دوام و راحتی آن ها می باشد و با توجه به متریالی که در ساخت این مدل پله پیش ساخته استفاده می شود، به راحتی تمیز می شوند و برای خانه های ویلایی بسیار مناسب است.

استفاده از چوب

یکی از متریال های که در پله پیش ساخته ارزان از قدیم تاکنون استفاده شده است، چوب می باشد. استفاده از پله پیش ساخته چوبی بسیار رایج است و طرفداران زیادی دارد. چوب های مورد استفاده در این مدل پله ها: روس، راش و ام دی اف می باشد که از دوام خوبی هم برخوردار است. قیمت پله پیش ساخته چوبی هم وابسته به نوع چوب مورد استفاده است. در مطلب پله پیچ چوبی با انواع این سازه بیشتر آشنا شوید.

پله پیش ساخته چوبی
پله پیش ساخته چوبی

شیشه

یکی از پله های پیش ساخته مدرن و شیک، پله های شیشه ای است. این مدل پله های پیش ساخته به طور معمول از شیشه سکوریت ساخته می شود و مقاومت بالایی دارد. طول شیشه های اجرایی بر روی این پله ها 70 تا 139 سانتی متر است و در تمامی محیط ها قابل اجرا می باشد.

پله پیش ساخته طرح مدرن

در ادامه قیمت پله پیش ساخته ارزان به مدل های مدرن و جذابی می‌رسیم که طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این مدل ها مانند پله معلق و یا پلکان با نورپردازی مخفی، برای خانه های مدرن و باغ ویلاها مناسب می‌باشند. طرح های این سبک بسیار متنوع و مختلف است برای اطلاع از آنها می‌توانید با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید تا به طرح مورد نظر خود با توجه به شرایط محیط و بودجه ای که دارید برسید.

ساخت پله پیش ساخته
ساخت پله پیش ساخته

تکنو متال مرجع خرید با بهترین قیمت پله پیش ساخته ارزان

اگر به دنبال مقرون به صرفه ترین قیمت پله پیش ساخته ارزان هستید، یک پیشنهاد شگفت انگیز برای شما داریم. شرکت مهندسی تکنو متال یکی از بهترین مراکز و مراجع خرید این سازه ها به صورت نو و دست دوم می‌باشد. تکنومتال از مجریان ساخت سازه های فلزی در تهران و کرج می باشد که توانسته با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و در نظر گرفتن قیمت های استثنایی طرفداران خود را پیدا کند.

برای اطلاع از شرایط فروش، نصب و آخرین قیمت و لیست محصولات می‌توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید. تعهد ما رضایت شماست.

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

2 دیدگاه

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص