مزایای استفاده از درب فلزی و استیل

درب استیل و فلزی مدرن

 درب فلزی و استیل اولین چیزی که در نظر افراد را به خود جلب میکند در  نمای بیرونی ساختمان ،طرح و مدل درب فلزی ساختمان است. درب فلزی صرف نظر از اینکه در محل پارکینگ یا حیاط یا ورودی مجتمع مسکونی یا اداری نصب شود، نقش بسزایی در زیبایی نمای بیرونی یک ساختمان ایفا می کند. اگر خود را به جای مخاطبان قرار دهید خواهید دید که زیبایی درب حیاط، اهمیت زیادی دارد.

با خواندن این مقاله ما سعی داریم شما را با مزایا و معایب درب فلزی و استیل آشنا کنیم همچنین توضیحات در مورد درب فلزی و استیل را به شما دوستان عزیز بدهیم .

درب فلزی و استیل
درب فلزی و استیل

درب فلزی :

درب فلزی،  در واقع یک محصول ساختمانی به حساب می آید، که در طرح ها و مدل های متنوع، از جنس های مختلف و توسط  افراد تولیدکننده و صنایع گوناگون طراحی و به بازار ارائه می شود. درب های فلزی بر اساس طرح که مد نظر مشتری است و وزن فلزی که در آن به کار رفته است قیمت های متفاوتی دارد  .

درب های فلزی، معمولا در قسمت های مختلف ساختمان به کار میروند مانند: درب حیاط، درب پارکینگ ، درب ورودی مجتمع های مسکونی یا آپارتمان ها معمولاً به کار می رود.

درب های فلزی ، بر اساس انتخاب مشتریان دارای طرح های مختلف و اندازه های مختلف و همچنین رنگ های مختلفی میباشد و به طور کلی میتوان گفت درب های فلزی مقوله ای کاملا سلیقه است و مشتریان عزیز میتواند با استفاده از سلیقه خود درب مورد نظر خود را خریداری کند .

 

ویژگی ها ، مزایا و معایب درب فلزی ساختمان

  • اولین ویژگی درب فلزی این است که افرادی که از جلوی یک ساختمان اداری یا مسکونی در حال عبور یا وارد شدن به آن هستند طراحی و مدل درب فلزی ساختمان است که نظر بیند را به خود جلب میکند . به طور کلی میتوان گفت زیبای درب فلزی اهمیت زیادی دارد
  • بسیاری از مشتریان درب فلزی ساختمان ترجیح می دهند نوعی از درب را خریداری کنند که علاوه بر حفظ زیبایی نمای بیرونی، امنیت و … را برای آن ها تضمین کند.
  • از آنجا که فولاد یک ماده قوی است ، چشم انداز در پنجره های فولادی بهتر و نازک تر است. این بدان معنی است که از پنجره های خود نمایی واضح دریافت می کنید.
  • میتوان گفت درها و پنجره های فلزی نیازی به نگهداری زیادی ندارند.
  • آنها در برابر ترک خوردن ، رکوع و زنگ زدگی آسیب پذیر نیستند.
  • درها و پنجره های فلزی را می توان به آسانی مانند درب های چوبی تعمیر کرد و در اغلب موارد نیازی به تعویض نیست.
  • یکی از مزیت های خرید درب فلزی ساختمان و نصب آن در محل ورودی درب حیاط یا درب پارکینگ، سفارشی سازی مطابق با سلیقه مشتریان است. انواع درب های ساختمانی که در این مجموعه صنعتی تولید می شوند متنوع هستند .
  • همچنین این محصولات طبق مدل درخواستی و سلیقه مشتریان، به صورت کاملاً سفارشی تولید می شوند.

مزایای درب استیل

درب های استیل یکی دیگر از درب های پر استفاده در سال های اخیر بوده است. و دلایل زیادی وجود دارد که افراد از درب های استیل استفاده میکند که در این مقاله به چند تا از مزایای درب استیل میپردازیم .

1-   ساختار درب ها

ی استیل:

درب استیل

درب های استیل در واقع  فقط یک ورقه آهنی نیستند. بلکه، از نگاه  علمی این درب ها از فلز استیل ساخته می شوند، فلز استیل آلیاژی از آهن می باشد که میزان کربن آن کمتر از 2 درصد می باشد.

2-   زیبایی یکی دیگر از مزایا درب استیل:

میتوان گفت درب های استیل در برابر درب های چوبی از  و زیبایی به خصوص تری برخوردار هستند ، و برای تولید درب های استیل به علت این که آهن را ذوب میکند و به آن شکل های زیبای میدهند و در نتیجه از طرح های مختلفی برخوردار است .

3-   مقاومت درب استیل در برابر زنگ زدن و دوام :

پس از بررسی های انجام شده در آب و هوای متفاوت؛ می توان گفت درب های ساخته شده از استیل نمره قابل قبولی گرفتند اما این نمره قابل چیزی که انتظار داشتیم نبود

4- درهای استیل می توانند هزینه های گرمایشی و سرمایشی شما را کاهش دهند زیرا این مواد با خاصیت عایق کاری همراه هستند.
5- درهای استیل درجات مختلفی از مقاومت در برابر آتش دارند.

 

پارتیشن فلزی

یکی دیگر از طرح های بسیار زیبا برای خانه های شیک و مدرن ، پارتیشن فلزی است که نمای بسیار زیبایی به دکوراسیون منزل و اداره شما میدهد توصیه ما اینست حتما این طراحی شیک و لاکچری را در خانه ی خود بکار ببرید. جدیدترین عکس های پارتیشن فلزی را در اینجا ببینید.

پارتیشن فلزی
پارتیشن فلزی

 

پارتیشن شیشه ای و فلزی
پارتیشن شیشه ای و فلزی

 

پارتیشن خانگی فلزی
پارتیشن خانگی فلزی
پارتیشن شیک فلزی برای اتاق
پارتیشن شیک فلزی برای اتاق

طراحی و پیاده سازی درب فلزی و استیل

طرح های به کار رفته در درب های فلزی و استیل  منازل   مدرن ، چشم انداز خانه های شما را جالب و زیبا میکند  از سویی دیگر  استفاده از آن امنیت و ایمنی فضای داخل منزل یا محل کار شما را دوبرابر می کند. امروزه در معماری مدرن ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای درب های معمولی  از درب های زیبا  استفاده کنند.
اگر قصد طراحی و نصب درب فلزی و استیل  در منزل خود دارید، می توانید با مشاورین ما در شرکت تکنومتال  تماس حاصل نمایید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص