معرفی انواع حفاظ پنجره / مدل های جدید حفاظ پنجره دوجداره

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره دو جداره ، امنیت اولین عاملیست که هنگام خرید یا اجاره یک ملک، چه به عنوان محل امن زندگی و چه به عنوان ساختمانی اداری، به آن توجه می کنیم. خوشبخاته امروزه انواع و اقسام حفاظ های کلاسیک،آکاردئونی، ابرویی، فانتزی و…. علاوه بر زیبایی، آرامش و امنیت ما را هم فراهم می کنند.

پس فقط کافیست ویژگی‌های هر کدام از این مدل‌های متنوع را بدانید تا به راحتی بتوانید، حفاظ پنجره دوجداره مناسب ساختمانتان را، انتخاب کنید. با خواندن این مقاله به موضوعات مانند :حفاظ پنجره دو جداره کلاسیک،حفاظ پنجره دو جداره فانتزی  آشنا میشوید.

حفاظ پنجره دو جداره کلاسیک

حفاظ پنجره آهنی ساده :

حفاظ پنجره آهنی ساده، همان طور که از نام این حفاظ پیداست ، ظاهر بسیار ساده دارد که بیشتر برای محل کار مناسب است چون فقط نقش امنیتی را کاملا میتواند فراهم کند. البته شما با زدن یک رنگ ساده میتوانید این حفاظ پنجره آهنی را با محل کار خود ست کنید .

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره دو جداره از نوع میله فلزی :

میله‌های فلزی، جزو محبوب ترین حفاظ های کلاسیک به شمار میروند از این رو ، از این نوع حفاظ پنجره بیشتر برای ساختمان های اداری، کارگاه ها ، کارخانه ها ….. مورد استفاده قرار میگیرد.

نکته : اگر پنجره خانه شما رو به فضای سر سبزی باز میشود ما به شما پیشنهاد میکنیم که از پنجره دو جداره شلوغ مانند : فرفرژه ، خودتان را از لذت تماشای زیبایی‌ها محروم نکنید. تنها نصب یک حفاظ ساده و مطمئن مانند : حفاظ پنجره ساده آهنی یا نوع میله فلزی…… مناسب است .

 

نکته : اگه پنجره منزل یا محل کار شما، کوچک است  بهتره از حفاظ‌های ساده پنجره دو جداره استفاده کنید تا تابش نور به فضای داخلی ساختمان را محدود نکرده باشید.

حفاظ پنجره دو جداره آکاردئونی :

حفاظ پنجره دو جداره آکاردئونی ، همان طور که در تصویر پایین مشاهده میکنید دارای طرح لوزی و پرچ مخفی  است و زیبای خودش را دارد همچنین ایمنی مورد نظر شما را تأمین می کنند. از این نوع حفاظ ها می‌توانید هم برای پنجره، و هم درب استفاده کنید.

برای سفارش انواع حفاظ پنجره با ما تماس بگیرید :

تلفن : ۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل : ۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

حفاظ پنجره دوجداره برای بالکن :

حفاظ پنجره دوجداره برای بالکن  اگر می خواهد، بهتر است از حفاظ پنجره دوجداره آهنی استفاده نمایید زیرا هم مقرون به صرفه تر است هم این نوع حفاظ به خاطر مقاومت بالایی که دارد، انتخاب ایده آلی برای پنجره‌های بزرگ محسوب میشود .

حفاظ پنجره و بالکنحفاظ پنجره شکم دار :

حفاظ پنجره شکم دار که به نام «فلاور باکس» هم معروف است ، برای اضافه کردن یک فضای اضافه به لبه پنجره، طراحی شده است  و جای مناسبی برای نگهداری گلدان‌های گل و گیاهان سبزه است . این نوع حفاظ انتخاب خوبی برای پنجره‌های دو جداره آپارتمان هاست که معمولاً فضایی برای پرورش گیاهان ندارند.

حفاظ پنجره دو جداره فانتزی :

حفاظ‌های پنجره مدل دار و فانتزی ، علاوه بر زیبای دو چندانی که به پنجره دوجداره منازل شما میدهد باعث میشود ایمنی منزل شما نیز در مقابل ورود افراد غیر قانونی تامین شود .

نکته : یکی از ویژگی‌های مورد توجه حفاظ‌ های مدرن، این است که مدل حفاظ پنجره دوجداره شما، میتواند با توجه به سلیقه افراد  همچنین متناسب با سبک ساختمان طراحی و اجرا شود.

نکته : اگه پنجره‌ دو جداره ساختمان شما، در طبقات بالاتری قرار دارند شما میتوانید حفاظ را برای پنجره ساختمانتان انتخاب کنید که کل ارتفاع پنجره را پوشش ندهد و براساس طرح های مدرن ولی ساده ساخته شوند .  با توجه به این موضوع که  حفاظ‌ پنجره ها دارای تنوع بالایی در جنس و طرح هستند ، میتوان با کمی حوصله، نمای پنجره‌های منزل یا محل کارتان را به زیبایی تصویر بالا، ایمن سازی کنید.

حفاظ پنجره فانتزیحفاظ کرکره ای :

محافظ‌های کرکره ای، معمولاً ضد حریق و ضد گلوله هستند و از جنس‌های مختلفی ساخته میشوند . با داشتن یک حفاظ ایمن، به راحتی می‌توانید به سفر بروید و از تعطیلات لذت ببرید!

طراحی و پیاده سازی انواع حفاظ پنجره  :

طراحی و پیاده سازی مدل های حفاظ پنجره  در ساختمان ها و ادرات  مدرن ،باعث امنیت بیشتر منازل شما همچنین زیبای بیشتر نمای ساختمان شما میشود و در این میان استفاده از حفاظ پنجره نوع آهنی فرفورژه از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. دلیل آن هم اهمیت اساسی امنیت در طراحی و نصب این بخش از ساختمان است. البته، امروزه حفاظ هایی به بازار آمده است که شاید اگر پای امنیت ساختمان هم وسط نبود، باز هم برای زیبایی آن‌ها را نصب و استفاده می‌کردیم .

اگر قصد طراحی و پیاده سازی انواع حفاظ پنجره برای  نمای ساختمان خود را دارید، می توانید با مشاورین ما در شرکت تکنومتال  تماس حاصل نمایید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص