نحوه اجرای فلاشینگ نمای ساختمان

فلاشینگ نمای ساختمان

یکی از موارد جدی که باعث خرابی نمای ساختمان و یا آسیب به داخل ساختمان می گردد نم و رطوبت ناشی از بارش برف و باران می باشد. پس باید در ساخت و ساز ساختمان های مختلف از موارد و عناصری استفاده کنیم که بتوانند تا حد بالایی در برابر رطوبت مقاوم باشند. اگر در ابتدای امر به فکر این مورد نباشیم باید گفت در انتها متحمل هزینه ها و ضرر های بسیاری می شویم. از بهترین عناصری که می توان برای این منظور استفاده کرد استفاده از فلاشینگ نمای ساختمان می باشد. فلاشینگ نما علاوه بر حفظ نمای ساختمان و زیبا نشان دادن آن به راحتی از آسیب های درونی که ممکن است اتفاق بیفتد نیز جلوگیری می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با فلاشینگ نمای ساختمان آشنا شوید.

 

نحوه اجرای فلاشینگ پنجره

فلاشینگ نمای ساختمان چیست؟

نم و رطوبت دو عاملی می باشد که هم باعث آسیب به نمای بیرونی و هم داخلی می گردد. به این صورت که زمانی که نمای بیرون دچار آسیب شود سریعا رطوبت به داخل نیز منتقل می گردد و همانطور که می دانیم محیطی که دارای نم و رطوبت باشد محل خوبی برای رشد قارچ ها، میکروب ها و آلودگی های دیگر است. اما شرکت های ساخت سازه های فلزی برای این مشکل فکری کرده اند و از فلاشینگ نما برای رفع آن استفاده می کنند. این سازه از متریال هایی ساخته شده که به راحتی از ورود هرگونه باران و برف به قسمت داخلی جلوگیری می کند و اکثرا در مکان هایی استفاده می شود که احتمال می رود نشت آب و جذب رطوبت در آنجا بیشتر باشد.

متریال به کار رفته در فلاشینگ نمای ساختمان

معمولا این سازه را از ورق گالوانیزه، ورق سایه روغنی و ورق آلومینیومی طراحی و اجرا می کنند. البته که اگر بحث قیمت برای شما خیلی مهم باشد پیشنهاد ما طراحی و اجرا فلاشینگ نمای ساختمان از جنس ورق سیاه روغنی می باشد ولی اگر برایتان کیفیت حرف اول را می زند ورق آلومینیومی بسیار عالی است.

 

نحوه اجرای فلاشینگ نما

 

فلاشینگ نما چه کاربردی دارد؟

  • در ساختمان هایی که دارای سقف شیروانی هستند
  • استفاده به عنوان نمای پیشانی ساختمان
  • فلاشینگ روی دیوار
  • پوشش سقف نورگیر
  • محوطه سرباز پارکینگ و آلاچیق
  • برای پوشیدن بام سوله ها، سالن های ورزشی، پاساژ ها، گلخانه ها، استخر ها، کارخانجات و…
  • برای پارتیشن های داخلی فضاهای اداری، تجاری، سردخانه های صنعتی

برای سفارش انواع فلاشینگ نمای ساختمان با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

 

نحوه اجرای فلاشینگ بام

 

مزایای استفاده از فلاشینگ نمای ساختمان

  • عایق بندی نقاطی که مستعد رطوبت و آسیب هستند
  • پوشاندن درزهای دو قطعه ای مانند اتصال بین دو دیوار
  • مانعی برای ورود نیروی باد و پیچش جزئی و در نهایت خرابی نمای ساختمان
  • افزایش جذابیت نمای ساختمان
  • پنهان کردن خرپای شیروانی

انواع فلاشینگ از نظر اجرا

فلاشینگ خارجی که در معرض دید است

این فلاشینگ که به طور مداوم در معرض تابش نور آفتاب، بارش برف و باران و رطوبت قرار دارد و معمولا به دور تا دور پشت بام و دیوار های حیاط کشده می شود.

فلاشینگ داخلی که در دید ما نیست

این مدل فلاشینگ آبی را که به داخل دیوار وارد شده است را می گیرد و از طریق سوراخ های ریزی که دارد به سمت خارج دیوار هدایت می کند. بیشتر مورد استفاده برای بخش هایی می باشد که امکان نفوذ آب وجود دارد مانند برآمدگی بالای پنجره ها و درب های ورودی

 

فلاشینگ پنجره چیست

 

دسته بندی فلاشینگ ها از نظر مکان موارد استفاده

فلاشینگ پنجره

این فلاشینگ را معمولا برای آب بندی و ایجاد یک لبه فلزی در بالای پنجره استفاده می کنند که علاوه بر زیبایی که در نمای پنجره ایجاد می کند باعث می شود که از ریزش برف و باران بر روی آن جلوگیری شود.

فلاشینگ پشت بام

این سازه که از ورق گالوانیزه ساخته می گردد معمولا به دور تا دور پشت بام کشیده می شود تا در برابر رطوبت و انواع بارش ها از لبه پشت بام محافظت کند.

فلاشینگ دیوار

برای عایق بندی سطح بیرونی دیوار ها مورد استفاده قرار می گیرد اما این تنها مزیت آن نیست بلکه به عنوان یک نما زیبا نیز مورد پسند است.

 

قیمت ورق فلاشینگ نما

 

نحوه نصب و اجرا فلاشینگ نما

برای بررسی تمامی نواحی نمای ساختمان که باید عایق بندی گردد نیاز به یک بازرسی است چرا که هر نمایی از هر متریالی که باشد ویژگی های خاص خود را دارد برای مثال قطعا عایق بندی نمای آجری و نمای فلزی ساختمان از هم متفاوت است. این کار از هر شخصی بر نمی آید و نیازمند دانش و تخصص خودش است. به همین منظور شرکت هایی در این زمینه فعالیت می کنند که طرح مورد نیاز شما را اجرا نمایند.

 

قیمت فلاشینگ روی دیوار

کلام پایانی

اگر می خواهید که از ابتدا ساختمان خود را اصولی بسازید و از پرداخت هزینه های اضافی بپرهیزید پس همین الان برای نصب فلاشینگ ساختمان اقدام نمایید. شرکت تکنومتال از مجریان طراحی و اجرا انواع فلاشنگ نمای ساختمان در تهران و کرج می باشد که می تواند شما را در این زمینه کمک نماید. برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش و نصب با کلیک بر تکنومتال اقدام نمایید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص