نحوه اجرای فلاشینگ پنجره

اجرای فلاشینگ پنجره

یکی از راه هایی که به راحتی از ورود هر گونه نم و رطوبت که در اثر بارش برف و باران ایجاد می گردد جلوگیری می کند استفاده از فلاشینگ می باشد. فلاشینگ در مدل های مختلفی برای نصب در مکان های متنوع طراحی و اجرا می گردند مانند فلاشینگ نمای ساختمان، فلاشینگ درب و پنجره، فلاشینگ دیوار، فلاشینگ بام و… جنس این سازه از فلز می باشد به همین دلیل بسیار مقاوم و محکم می باشد. می خواهیم در ادامه به طور تخصصی درباره نحوه اجرای فلاشینگ پنجره برای شما مطلب به اشتراک بگذاریم با ما همراه باشید.

فلاشینگ چیست؟

فلاشینگ یا گاتر به ورقی گفته می شود که برای پوشاندن درز بین ساندویچ پانل ها حال چه ساندویچ پانل سقفی و دیواری برای جلوگیری از نفوذ آب و به صورت هوابند به عنوان مانعی برای نفوذ گرد و غبار مورد استفاده قرار می گیرد. البته که اجرای فلاشینگ پنجره هم برای زیبایی ساندویچ پانل و هم به عنوان نفوذی برای هرگونه گردو غبار طراحی و اجرا می گردد. جنس فلاشینگ ها از ورق آهنی گالوانیزه و یا آلوزینک ها و آلومینویم می باشد که ضخامت آنها دارای اندازه های متنوعی است اما حداقل اندازه برای این سازه فلزی 4 دهم میلیمتر می باشد.

 

فلاشینگ پنجره چیست

مزایای اجرای فلاشینگ پنجره

  • پوشاندن درزهای اتصال دو قطعه
  • جلوگیری از پیچیدن باد در پنجره که ممکن است باعث کنده شدن آن گردد
  • به وجود آمدن نمای زیبا
  • به عنوان دیواره آب بند، غبار بند، هوابند

اجرای فلاشینگ پنجره

این فلاشینگ به منظور آب بندی و ایجاد یک لبه فلزی بالای پنجره ها نصب می گردد که البته اینکار جدای از زیبایی که ایجاد می کند از برخورد برف و باران به پنجره نیز جلوگیری می کند. از نکات قوتی که در نصب فلاشینگ فلزی می باشد ایجاد این لبه فلزی است که محافظ نما می باشد و باعث استحکام و مقاومت نمای ساختمان می گردد. فلاشینگ پنجره را معمولا روی نمای ساختمان و بالا یا دور تا دور پنجره اجرا می کنند.

 

قیمت فلاشینگ ساختمان

 

انتخاب جنس فلاشینگ پنجره

برای طراحی و ساخت فلاشینگ پنجره با توجه به شرایط جوی و محیطی محل زندگی باید متریال مورد نظر را انتخاب نماییم. معمولا از ورق های سیاه روغنی، ورق گالوانیزه، و گاها برای زیبایی نما از ورق استیل استفاده می نمایند. البته که تکنومتال با سابقه و تجربه کاری خود در این زمینه به راحتی می تواند به شما مشاوره دهد که چه متریالی برای شما انتخاب بهتری است. ارزان ترین جنس برای ساخت این سازه ورق سیاه روغنی و گران ترین متریال آلومینویم می باشد.

برای سفارش و اجرای فلاشینگ پنجره با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

 

 

دتایل اجرایی فلاشینگ

مراحل تولید فلاشینگ

در ابتدا با توجه به نیاز مشتری و نوع پروژه ورق و ضخامت سازه فلزی مشخص می گردد از آنجایی که از ورق های فولادی برای ساخت فلاشینگ ها استفاده می گردد طول عمر بالایی دارند. سپس ورق انتخاب شده را با توجه به ابعاد مکان نصب سازه با دستگاه های اتوماتیک برش داده تا برای خمکاری آماده گردد. مرحله بعد که خمکاری است توسط دستگاه های خم کن صورت می گیرد و در زاویه های مختلف مانند : 90، 45، 30 درجه ساخته می گردد. در نهایت نوبت به اجرای فلاشینگ پنجره می رسد که مراحل جوشکاری و رنگ آمیزی در اینجا انجام می گردد. در ابتدا ورق ها را رنگ آمیزی کرده و به هم پرچ می کنند پرچ همان اتصال جوشی است که بین قطعات صورت می گیرد و سپس در مکان مناسب جوشکاری شده و نصب می گردد.

 

 

فلاشینگ دیوار حیاط

تعیین قیمت فلاشینگ

مهم ترین عاملی که در هزینه فلاشینگ نقش دارد جنس یا متریالی است که در ساخت فلاشینگ مورد استفاده قرار می گیرد. عوامل مختلف دیگری مانند ضخامت ورق ها، زوایه ای که برای آنها در نظر گرفته شده، ابعاد سازه،  نوع قوس، میزان زمانی که از سازنده می گیرد، هزینه حمل و نقل، اجرت نصاب و… نیز در تعیین قیمت اثر گذارند.

 

فلاشینگ مشکی

 

طراحی واجرای فلاشینگ پنجره

حالا اگر با خواندن این مطالب تصمیم به نصب فلاشینگ پنجره با کیفیت بالا و قیمت استثنایی دارید می توانید طراحی و ساخت آن را به تیم طراحی تکنومتال بسپارید. طراحان ما با تجربه فراوانی که در زمینه ساخت انواع سازه فلزی من جمله فلاشینگ پنجره دارند به شما تضمین ساخت بهترین سازه را می دهند. برای اطلاع از شرایط فروش و نصب و دریافت آخرین قیمت با توجه به نوسانات بازار می توانید از طریق کلیک بر تکنومتال اقدام نمایید. هدف ما کسب رضایت 100 درصدی مشتریان عزیز می باشد.

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص