١۰ مدل استخر پیش ساخته فلزی + ویدیو

قیمت انواع استخر فلزی

استخر پیش ساخته شده فلزی ، همان طور که میدنید استخر یک مکان تفریحی برای شنا خانوادگی باشد یا این که در امور صنعتی گرفته …و همچنین کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرد .

یک نوع از استخر های های نسل جدید و آماده در بازار  استخر های از پیش ساخته شده فلزی است که در امور مختلفی از آن مورد استفاده قرار میگیرد ، و از ویژگی این استخر ها در کاهش هزینه افراد ( در حد یک دهم ساخت استخر بتنی یا مصالح ) و همچنین تسریع در نصب استخر روکار همین استخر های فلزی میباشند که به شکل آماده از قبل آماده سازی شده اند و با ابعاد گوناگون در این فروشگاه بفروش میرسند.

با خواندن این مقاله به موضوعات مانند : استخر پیش ساخته فلزی چیست ؟ راه اندازی استخر پیش ساخته فلزی ، استخر فلزی و بتنی ،استخر فلزی خصوصی، استخر فلزی برزنتی یا فریم ، اقلام همراه استخر پیش ساخته فلزی آشنا میشوید .

استخر پیش ساخته فایبرگلاس
استخر پیش ساخته فایبرگلاس

استخر پیش ساخته شده فلزی چیست ؟

در واقع استخر فلزی در هیچ جای جهان تولید نشده است زیرا  چنین استخری نمیتواند به دلیل زنگ زدگی و مشکلاتی که ممکن است با تماس آب با آهن بوجود می آید حقیقت داشته باشد، نام آنرا استخر فلزی نامیده اند به دلیل پایه ها و ساپورت های آهنی آن میباشد.

مزایای داشتن استخر فلزی این است که همیشه  در دسترس شما خواهد بود و شما می توانید از آن ها به صورت خانوادگی نیز استفاده کنید ،  و از ویژگی دیگه این استخر ها این است که در مدت زمان بسیار طولانی تری استفاده کنید و در هر بار استفاده لازم نیست تا هزینه هایی را برای ورودی استخر بپردازید . استخر های شخصی از نظر ساختاری نیز به دو دسته تقسیم می شوند که می توان به استخر های شخصی بتنی و استخر های پیش ساخته اشاره کرد .

برای سفارش ساخت استخر پیش ساخته فلزی با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

راه اندازی استخر پیش ساخته فلزی

راه اندازی استخر های پیش ساخته فلزی به دو صورت است : 1- تو کار 2- روکار

که روند راه اندازی آن ها با هم دیگر متفاوت میباشند ، در واقع راه اندازی استخر از پیش ساخته شده فلزی به صورت رو کار در این حالت دیگر نیازی نیست شما زمینی را حفر کنید دلیل این امر این است که قرار است استخر فلزی شما روی زمین قار بگیرد .

ولی در استخر از پیش ساخته شده فلزی به صورت توکار باید در زمین حفره را ایجاد کنید .

ابعاد استخر های پیش ساخته و نیز طراحی آن متفاوت است ، این استخر ها دارای طول هایی از 3 متر تا 10 متر هستند که از نظر شکل هندسی ممکن است مستطیلی ، بیضی و دایره ای باشد ، اما محبوب ترین و پر فروش ترین آن ها استخر های پیش ساخته فلزی مستطیلی هستند .

 

خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس
خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس

استخر فلزی و بتنی :

استخر فلزی و بتنی همانطور که از نام آن ها مشخص است دارای بدنه ای بتنی هستند و از نظر ساختاری به مانند استخر های عمومی می باشد با این تفاوت که در ابعاد کوچکتری ساخته می شوند و در داخل آپارتمان و ویلای شما قرار دارند . این استخر ها را عمدتا با گود برداری زمین و استفاده از بتن می سازند .

 

 

استخر فلزی خصوصی :

در نقطه مقابل استخر های بتنی استخر های دیگری نیز طراحی شده اند که در دسته دوم استخر های خصوصی قرار دارند ، این استخر ها که با عنوان استخر های پیش ساخته تولید می شوند از جمله استخر های آماده ای هستند که از قبل طراحی و تولید شده اند و تنها کافیست تا آن را راه اندازی کنید

استخر خصوصی فلزی
استخر خصوصی فلزی

استخر فلزی برزنتی یا فریم :

استخر های پیش ساخته نیز به تنهایی به دو دسته تقسیم می شوند که می توان به استخر های برزنتی با فریم و استخر پیش ساخته فلزی اشاره کرد . این دو نمونه از استخر های پیش ساخته از بهترین استخر های شخصی هستند که می توانید از آن ها بهره مند شوید .این استخر های یپش ساخته نیز در ابعاد بسیار بزرگی تولید شده اند و می توانند به عنوان یک استخر بتنی و حتی بهتر از آن کارایی داشته باشند .

 

اقلام همراه استخر پیش ساخته فلزی:

اقلام  که همراه استخرهای از پیش ساخته شده وجود دارند : 1- ندبان مخصوص استخر  2- پمپ تصفیه  که این پمپ های مخصوص خود به دو دسته تقسیم می شوند  1- نوع شنی  2- نوع فیلتری  3- در پوش مخصوص استخر تا زباله و گرد و خاک به داخل استخر نفوذ نکند

انواع استخر خصوصی فلزی
انواع استخر خصوصی فلزی

طراحی و پیاده سازی استخر پیش ساخته فلزی :

طرح های به کار رفته در استخر پیش ساخته فلزی،  میتواند مکان تفریحی در منزل شما ایجاد کند همچنین میتواند کاربرد صنعتی برای شما به و جود آورد مانند : استخر پرورش ماهی … امروزه افراد سعی داران به جای هزینه های زیاد همچنین زمان طولانی برای رسیدن به خواسته هایشان از راه میان بر استفاده کند  که استخر از پیش ساخته شده فلزی ایده بسیار خوبیست

اگر قصد طراحی و نصب  استخر پیش ساخته فلزی در ساختمان  خود دارید، می توانید با مشاورین ما در شرکت تکنومتال  تماس حاصل نمایید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص