پله گرد بتنی در تهران و اجرای آن

پله گرد بتنی در تهران

اگر در تهران هستید و فکر ساخت پله گرد ذهن شما را مشغول کرده است، نگران نباشید. دیگر لازم نیست ساعتها وقت بگذارید و به دنبال مسیری باشید که بتوانید با خیال راحت به هدف خود برسید. در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی پله گرد و همچنین بررسی نکات مهم آن، شما را به بهترین تیم ساخت پله گرد بتنی در تهران آشنا کنیم. توجه داشته باشید، ساخت و اجرای پله مخصوصا پله‌هایی از جنس بتن، مسئله بسیار حساسی است. ممکن است بعد از صرف کردن هزینه و وقت زیاد، به آن چیزی که می‌خواستید نرسید. پس اگر می‌خواهید به رویای خود لباس واقعیت بپوشانید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با پله گرد بتنی

قبل از صحبت راجع به ساخت پله گرد بتنی در تهران ابتدا بهتر است کمی راجع به آن بدانیم. توصیه می‌کنیم قبل از تصمیم گیری برای اجرای این مدل پله، ابتدا آن را بشناسید و مقدمات آن را بدانید. سپس تصمیم بگیرید و بسازید. به این صورت در پایان راضی و خوشحال خواهید بود. قبلا در مطلب انواع پله ساختمان به صورت کلی با پله گرد آشنا شدیم. پله گرد یا پله پیچ همانطور که از نامش پیداست، مدلی از پله است که به صورت گرد و پیچ دار طراحی می‌شود. استفاده از این مدل دلایل و کاربرد خاصی دارد که بیشتر راجع به آن صحبت خواهیم کرد. اما به صورت کلی، پله گرد یک انتخاب عالی برای محیط داخلی است.

همانطور که در گذشته نیز اشاره کرده‌ایم، این مدل از پله با متریال مختلفی ساخته می‌شود. چوب، فلز، شیشه و بتن، جزو اصلی‌ترین گزینه‌ها برای ساخت این پله‌ها است. هر کدام از این مواد بر اساس شرایط محیط و نیازهای کاربری، استفاده می‌شوند. به عنوان مثال ساخت پله برای خانه با ساخت پله برای یک رستوران یا هتل متفاوت است. البته مسائل دیگری مانند، هزینه اجرا و نگهداری، اندازه و ابعاد محیط، نوع دکوراسیون و… نیز در انتخاب متریال ساخت پله تاثیرگذار است. بتن یکی از بهترین و پراستفاده‌ترین مواد برای ساخت انواع و اقسام پله است.

پله گرد بتنی در تهران

پله گرد بتنی مسیری برای هر مقصد

امروزه ساخت پله گرد بتنی در تهران رونق بسیار خوبی گرفته است. میزان تقاضا برای ساخت این پله‌ها روز به روز در حال افزایش است. یکی از دلیل‌های اصلی این اتفاق، مزیت‌های عالی پله بتنی گرد است. در مقاله‌ی انواع پله گرد و دکوراسیون داخل منزل از نقش پله صحبتهای زیادی کردیم. در واقع مهمترین و بزرگترین المان در محیط داخلی به حساب می‌آید. سازه‌ای که می‌تواند با طرح زیبای خود، محیط اطراف را دگرگون کند. در خانه‌هایی که قرار است از پله استفاده شود، اما هدف اشغال کم فضا است، از پله گرد استفاده می‌کنند. پله گرد قادر است در یک فضای کم، به هر نقطه‌ای که می‌خواهید متصل شود و شدیدترین شیب‌ها را کنترل کند.

از جهتی دیگر استفاده از بتن نیز برای ساخت پله گرد یک انتخاب مناسب است. بتن ماده‌ای انعطاف پذیر است که می‌توان با آن انواع و اقسام مدل‌ها و طرح‌ها را پیاده کرد. جدا از انعطاف پذیر بودن بتن، مسئله هزینه است. هزینه ساخت پله با بتن بسیار کمتر از متریال دیگر است. از دیگر ویژگی‌های بتن می‌توان به امنیت بالا و مقاومت آن در برابر خراب شدگی و ضربه خوردگی و همچنین تحمل وزن بالا اشاره کرد. به کلامی ساده‌تر و خودمانی، اگر به دنبال پله گردی هستید که عمرانه باشد و در طول زمان کیفیت خود را از دست ندهد، همچنین بتوان با آن طرح‌ها و مدل‌های زیبا را اجرا کرد، بتن می‌تواند یک گزینه خوب برای شما باشد.

کاربرد پله گرد در مکانها مختلف

ساخت و اجرای پله بتنی گرد در تهران و شهرهای دیگر هر روز در حال افزایش است. در گذشته از این مدل پله تنها در ساختمان‌های مسکونی و خانه‌ها استفاده می‌شد. اما امروزه پای این مدل از پله به همه جا باز شده است. شما به راحتی می‌توانید در هر مکانی که نیاز به اتصال دو طبقه باشد  پله مورد نظر خود را بسازید.

به عنوان مثال:

  • خانه و ویلا
  • انواع فروشگاه‌های بزرگ و کوچک
  • کافه‌ها و رستوران‌ها
  • هتل‌ها و مراکز توریستی و گردشگری
  • ساختمان‌های اداری
  • ساختمان‌های آموزشی
  • پاساژها و مجتمع‌های تجاری

به این دلیل که هزینه ساخت و نگهداری از این مدل پله بسیار کمتر از مدلهای دیگر است، برای مکان‌های عمومی بهترین گزینه به حساب می‌آید. از طرفی ماندگاری و طول عمر بالای بتن، مشکلات تعمیر و تعویض را از بین می‌برد.

سازه مناسب برای مکان های عمومی
مراحل اجرای پله بتنی گرد

برای ساخت پله گرد بتنی در تهران باید یک مسیر مشخص طی شود. قبل از هر چیز ابتدا باید یک تصمیم حرفه‌ای و عاقلانه گرفت. مدل‌های متنوع و زیادی از پله وجود دارد. اما آیا هر مدلی برای هر مکانی قابل استفاده است؟ برای اجرای خوب و مناسب کار، ابتدا باید به شرایط محیط توجه کنید. یک مهندس و طراح متخصص ابتدا محیط را آنالیز می‌کند. سپس بررسی می‌کند آیا طرح‌های مورد نظر شما در این مکان قابلیت اجرا دارند؟ مزایا و معایب را به همراه ابعاد و اندازه‌ها محاسبه می‌کند و در اختیار شما قرار می‌دهد. این مسئله به خصوص در محیط‌های داخلی مانند خانه و فروشگاه‌ها بسیار اهمیت دارد. بعد از بررسی شرایط و ارائه پلان اجرا و همچنین بازدید از محیط، طراحی‌های اولیه صورت می‌گیرد.

نکات مهمی از قبیل، پاخور مناسب، استانداردها، سر گیر نبودن، سر ترسی و… باید توسط مهندس بررسی شود. بعد از آنکه تمام این موارد روی یک نقشه دو بعدی تایید شد، سراغ طراحی سه بعدی و ایجاد تصویر ابتدایی از سازه می‌رویم. در این بخش کارفرما می‌تواند طرح و مدلی که به دنبال آن است را مطرح کند. بعد از رسیدن به یک هدف مشخص میان کارفرما و تیم مهندسی، مراحل اجرای میدانی آغاز می‌شود. یک نقش ساخت دقیق تهیه می‌شود و به تیم ساخت و ساز تحویل داده می‌شود. آنها بعد از به دست آوردن مواد مورد نیاز، کار ساخت را آغاز می‌کنند.

مراحل ساخت پله گرد بتنی
ساخت پله بتنی گرد در تهران

همانطور که اشاره کردیم، میزان تقاضا ساخت پله گرد بتنی در تهران روز به روز در حال افزایش است. بسیاری از خانه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌های مختلف و مکان‌های گوناگون برای ایجاد فضای بیشتر، محیط داخلی خود را به صورت دوبلکس راه اندازی کرده و برای اتصال دو طبقه از پله گرد استفاده می‌کنند. در استان تهران پیدا کردن یک تیم کامل سازنده حرفه‌ای کار مشکلی شده است. برای این کار شما باید به پارامترهای مختلفی توجه کنید.

 به عنوان مثال:

  • تعهد
  • تخصص
  • مهارت و تجربه کاری
  • انصاف در قیمت گذاری و دریافت هزینه
  • قابل اعتماد بودن
  • استفاده از بهترین طرح‌ها و روش‌های روز دنیا

قطعا تحقیق کردن و جستجو برای پیدا کردن چنین تیمی کار سخت و زمانگیری است. شما نمی‌توانید همه مجموعه‌ها و سازنده‌ها را امتحان کنید تا بهترین را پیدا کنید. پس در این حالت چاره چیست؟ از طرفی نمی‌تواند اصطلاحا نماز شک دار خواند. اگر بعد از کلی هزینه به نتیجه مطلوب نرسید چه؟ اگر شما هم جزء کسانی هستید که دغدغه پیدا کردن یک تیم حرفه‌ای سازنده را دارید، نگران نباشید. یک پیشنهاد عالی روی میز در برابر شما است.

ساخت انواع سازه با تکنو متال
تیم مهندسی تکنو متال بهترین گزینه برای ساخت پله گرد بتنی در تهران

دیگر نگرانی‌های خود بابت ساخت پله گرد بتنی در تهران را رها کنید. از یک پله گرد با جنس بتن چه چیزی می‌خواهید؟ مجموعه مهندسی تکنو متال دنیایی از طرح‌ها و ایده‌های جذاب و خلاقانه را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویژگی‌های گفته شده در متن بالا را خاطرتان هست؟ (تعهد، تخصص، مهارت، انصاف، معتمد و…) به راحتی می‌توانید همه این ویژگی‌ها را در این خانواده پیدا کنید. برای اثبات این ادعا کافی است سری به رزومه و سوابق درخشانی که این مجموعه طی سالها فعالیت به دست آورده است بزنید. اعتبار این مجموعه از اعتماد مشتریان است.

تهرانی‌های عزیز به راحتی می‌توانند از خدمات ویژه تکنو متال استفاده کنند. کافی است با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. بعد از ارائه آدرس، تیم مهندسی بقیه کارها را در دست می‌گیرد. در واقع صفر تا صد ساخت یک پله گرد را در اختیار بهترین‌ها قرار دهید. سپس بعد از مدت زمان کوتاهی شاهد نتیجه به دست آمده باشید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص