بهترین حفاظ روی دیوار باغ و حیاط چه ویژگی هایی دارد ؟

حفاظ روی دیوار

حفاظ روی دیوار باغ، حیاط، ویلا و پارکینگ برای محافظت محیط از ورود سارقین و حیوانات استفاده می شود. همانطور که می دانیم به طور معمول جنس تمامی حفاظ ها از فلز است پس خیال ما از محکم بودن و خراب نشدن زود هنگام آن راحت است. اما حفاظ روی دیوار باید غیر از جنس دارای ویژگی های دیگری نیز باشد تا بتواند نقش خود را که جلوگیری از ورود افراد و حیوانات است به خوبی ایفا کند. یکی از شرکت های موجود در تهران که سازه های فلزی را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب تولید و ارائه می کند تکنومتال است که قابلیت ارسال محصولات را به سراسر ایران دارد. در ادامه شما را با ویژگی های حفاظ مناسب آشنا می کنیم.

ارتفاع مناسب حفاظ روی دیوار

خانه هایی با دیوار کوتاه سوژه مناسبی برای سرقت به حساب می آیند جدای از بحث سرقت دیوار کوتاه زمینه ورود حیوانات به داخل را فراهم می کند. اگر دیوار نیز بسیار بلند باشد ولی حفاظی بر روی آن نصب نباشد ورود افراد و حیوانات را راحت می کند. ارتفاع حفاظ ها به اندازه استاندارد بین یک تا یک و نیم متر است که البته متناسب با اندازه دیوار می توان این اندازه را کم یا زیاد کرد. هرچه ارتفاع حفاظ بیشتر باشد سطح امنیت نیز بالا می رود.

 

حفاظ روی دیوار حیاط

 

متریال به کار رفته در ساخت حفاظ

همانطور که در قسمت اول متن گفته شد اکثر حفاظ ها را از فولاد می سازند چرا که هم استحکام بالایی دارد و هم سارقین نمی توانند آن را برش زده و از آن رد شوند. فلز در سرما و گرما، در زمان بارش برف و باران و یا حتی زیر آفتاب مقاومت بسیار بالایی دارد. همینطور برای صرفه جویی در هزینه مناسب است زیرا اگر از جنس مناسبی برای ساخت حفاظ استفاده نشود باید در کوتاه مدت آن را تعویض کرد. توصیه می شود برای ساخت حفاظ به سراغ آهن آلات دست دوم نروید چرا که از آنها استفاده لازم شده و کیفیت مناسب را برای ساخت مجدد ندارند.

 

نرده روی دیوار ویلا

 

تراکم شاخه های حفاظ روی دیوار

تراکم کار به فاصله بین شاخه های به کار رفته در حفاظ روی دیوار بستگی دارد. هرچه فاصله بین شاخه ها کمتر باشد تعداد شاخه ی بیشتری در سازه استفاده می شود و تراکم آن را بالا می برد تا جایی که عبور از آن برای سارقین و حیوانات غیر ممکن می شود حال بالعکس هرچه فاصله بین شاخه ها بیشتر باشد طبیعتا تراکم کار کم شده و عبور از آن راحت می شود. پس حفاظی بهتر است که تراکم بیشتری داشته باشد.

 

نصب حفاظ روی دیوار

 

ظاهر مناسب سازه

حفاظ روی دیوار نباید بدون طرح مناسب ساخته شود. در حال حاضر طرح های مختلفی در بازار موجود است که می توان به حفاظ شاخ گوزنی، بوته ای، نیزاری، لیلیوم، آبشاری و نخل مرداب اشاره کرد. تمامی این مدل ها زیبایی خاص خود را داشته و نمای جذابی را برای محوطه شما ایجاد می کنند.

 

حفاظ دیوار ساختمان

 

سطح تیز و برنده حفاظ روی دیوار

برای ساخت در مدل شاخ گوزنی، نیزاری و بوته ای از سر نیزه های بسیار تیز به صورت متراکم استفاده می شود و در مدل لیلیوم و آبشاری در بالای کار از سر نیزه های برنده استفاده می شود. ساخت حفاظ با طرح های گفته شده باعث بالا رفتن امنیت می شوند.

 

نرده دیوار محوطه

 

ساخت حفاظ روی دیوار

تکنومتال توانسته با استفاده از بهترین جنس ها سازه های فلزی مناسب با نیاز شما تولید کند. از سازه های تولیدی شرکت می توان به: آلاچیق، روف گاردن، حفاظ درب و پنجره، پله تاشو فلزی، حفاظ نرده روی دیوار، تاب،استخر پیش ساخته و… اشاره کرد. برای دیدن مدل های ساخته شده توسط شرکت و اطلاع از قیمت و شرایط فروش و نصب می توانید با کلیک بر تکنومتال از طریق سایت با ما تماس بگیرید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص