طراحی و اجرای پله دو محوره در طالقان کرج

پله دو محوره در طالقان کرج

با توجه به روند رشد ویلا سازی در مناطق خوش آب و هوا در شهر هایی مانند کرج می توانید ساخت انواع پله دوبلکس در برغان، کوهسار، طالقان و… را به تکنومتال بسازید. برای اطمینان خاطر از شرکت سازنده محصولات فلزی مورد نیاز هر چه شرکت مورد نظر به منطقه شما نزدیک تر باشد خیال شما نیز راحت تر است. تکنومتال از شرکت های طراحی و اجرا پله دو محوره در طالقان کرج می باشد که نیاز شما را به بهترین شکل پاسخگو است. در ادامه این مطلب ما به معرفی پله دو محوره فلزی برای شما عزیزان خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

انواع پله دو محوره در طالقان کرج

به طور واضح می توان گفت که پله دو محوره خود نوعی پله گرد می باشد. در ادامه باید گفت پله دو محوره خود نیز دارای دود دسته پله دو محور باکس و پله دو محور ورق می باشد که هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند. در تکنومتال این مدل پله ها را از جنس فلز می سازند تا هم ظرافت کافی را برای دکوراسیون داخلی منزل داشته باشد و هم از استحکام و مقاومت بالا بر خوردار باشد. شما به این نکته دقت کنید که در خانه های دوبلکس و یا در تمامی ساختمان های دیگر که پله ها مسئول ارتباط دادن بین طبقات هستند راه پله ها تنها راه رفت و آمد می باشند در نتیجه باید از متریالی ساخته شوند که بتواند پاسخگوی اتفاقات احتمالی مانند زلزله، آتش سوزی و… باشد. از شرکت هایی که مجری ساخت پله دو محوره در طالقان کرج و مناطق دیگر ایران می باشد تکنومتال است که با تکیه بر مهارت مهندسین با تجربه خود اعتماد شما را جلب خواهد کرد.

 

پله گرد دو محور باکس

راه پله گرد دو محور باکس

همانطور که گفته شد این راه پله در دسته ی پله های گرد جزو پله های دو محوره می باشد. ابعاد در نظر گرفته شده برای این مدل به گونه ای می باشد که می تواند هم در محیط های کوچک و هم در فضا های بزرگ استفاده گردد. به طور استاندارد شعاع داخلی این راه پله باید بیشتر از 55 سانتری متر باشد که با توجه به ظرفیت طبقاتی که می خواهید این راه پله را برایش نصب کنید یعنی با دقت به تعداد نفراتی که می خواهند از این راه پله استفاده کنند این ابعاد قابل تغییر می باشد. برای این طرح از نرده حتما باید استفاده گردد هم برای امنیت بیشتر و هم برای حفظ زیبایی نما و دکوراسیون. البته که مدل های مختلفی برای نرده ها وجود دارد به عنوان مثال استفاده از نرده های ساده و یا فرفوژه که هر کدام دارای ویژگی های به خصوص خود هستند.

 

پله گرد تیرآهنی

راه پله گرد دو محور ورق

این مدل راه پله با شعاع زیاد بوده و بیشتر برای کاربرد های مسکونی استفاده می شود با توجه به صرفه اقتصادی که برای سازنده دارد. البته این مدل نیز مانند مدل هم خانواده خود یعنی دو محور باکس شعاع داخلی آن نباید کمتر از 55 سانتی متر باشد. ساختار اصلی این پله از دو ورقه فلز می باشد و هر کدام از کف پله های آن دارای ابعاد 40 سانتی متری می باشند. به علاوه پله دو محور ورق از پرکاربرد ترین و شیک ترین پله های دکوراتیو محسوب می گردد. البته که پر طرفدار بودن این سازه همانطور که گفته شد به دلیل قیمت مناسبی است که دارا می باشد.

برای سفارش انواع پله گرد فلزی با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

 

قیمت پله گرد

قیمت پله دو محوره در طالقان کرج

البته که تعیین قیمت راه پله دو محوره در ابتدا مربوط به ابعادی است که شما می خواهید. در مرحله بعدی مربوط به متریال و انتخاب مدلی است که می خواهید. البته در نهایت مربوط به هزینه رفت و آمد و مسافتی است که باید طی شود. برای همین پیشنهاد ما به کسانی که در اطراف کرج و تهران می باشند و می خواهند پله دو محوره در طالقان کرج یا مناطق دیگر بسازند سفارش از شرکت تکنومتال می باشد.

 

پله گرد فلزی

ساخت پله دو محوره در طالقان کرج

ما تا اینجا از پله دو محوره و انواع آن برای شما گفتیم حال می توانید با توجه به نکات ارائه شده تصمیم خود را برای ساخت و سفارش پله گرد کرج بگیرید. مدل ها و متریال های مختلفی برای ساخت پله های گرد می باشد که شما می توانید انتخاب کنید. تخصص تکنومتال در ساخت سازه های فلزی با بهترین مواد اولیه و استفاده از تخصص و دانش مهندسین خود می باشد. از محصولات دیگر ما: استخر های پیش ساخته فایبرگلاس، انواع درب های ورودی فلزی، حفاظ های درب و پنجره، نمای مدرن فلزی برای ساختمان، اسکلت فلزی و… می باشد. برای اطلاع از قیمت و نمونه های ساخته شده از طریق کلیک بر تکنومتال با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص