همه چیز درباره پله فلزی شمشیری و نحوه سفارش آن

پله شمشیری فلزی

تا به حال نام پله فلزی شمشیری یا شمشیری پله فلزی به گوشتان خورده است؟ در این مطلب قصد داریم این مسئله مهم در دنیای ساخت و طراحی انواع پله ساختمان را مورد بررسی دقیق قرار دهیم. اگر قصد ساخت پله به خصوص در محیط های حساس و ساختمانی را دارید، ابتدا این مطلب را مطالعه کنید. ما همچنین بهترین مسیر ثبت سفارش برای اجرای پله را در اختیار شما قرار داده ایم. تا پایان همراه ما باشید در مجموعه مهندسی تکنو متال.

پله شمشیری فلزی
پله شمشیری فلزی

پله فلزی شمشیری چیست؟

قطعا تا به حال مدل های مختلفی از پله را مشاهده کرده اید. پله ها سازه های بسیار حساس و مهمی هستند که تاثیر بسیار زیادی در نمای ساختمان و امنیت آن دارد. این مسئله در پله های ساختمانی که بار زیادی را تحمل می‌کنند شدیدتر است. پله فلزی شمشیری در واقعه نوعی سازه است که در کف پله قرار می‌گیرد و طرفین دو پلکان را به یکدیگر متصل می‌کند. شمشیری پله سطح شیبداری است که بین شیب پلکان دو طبقه اجرا می‌شود و در زیر سازه اصلی قرار می‌گیرد.

با ایجاد این رمپ، تردد راحت تر و ایمن تر خواهد بود و پله می‌تواند وزن بیشتری را متحمل شود. پس در واقع اصلی ترین علت ساخت این سازه، افزایش ایمنی و راحتی در تردد و رفت و آمد است. البته که ساخت شمشیری، اصول و قواعد خود را دارد و باید طبق تایید مهندس با تجربه سازه های فلزی انجام شود.

جنس شمشیری پله فلزی چیست؟

در پله فلزی شمشیری همانطور که از نامش پیداست از فلز استفاده می‌شود.  ورق فلزی ، تیر آهنی ، ناودانی و یا هر پروفیل دیگری را می‌توان در این سازه به کار برد. البته باید توجه داشت انتخاب متریال مناسب برای این سازه، ارتباط مستقیمی با نوع کاریری، میزان رفت و آمد و مسائلی از این قبیل دارد که باید طبق نظر مهندس طراح انتخاب و اجرا شود. در این سازه تفاوتی ندار کف پلکان از چه جنسی باشد. شما حتی می‌توانید از روکش های مختلف چوبی و… نیز استفاده کنید.

انواع شمشیری پله
انواع شمشیری پله

انواع شمشیری پله چگونه است؟

در راه پله فلزی شمشیری، مهم است که از چه نوع شمشیری استفاده شود. در هر مدل پله، با توجه به نوع ساختار و طراحی سازه، از شمشیری مناسب استفاده می‌شود. به عنوان مثال:

  • شمشیری کوتاه ساده
  • شمشیری کوتاه باکس
  • شمشیری بلند
  • شمشیری بلند طرح دار 
  • و…

نحوه اجرای شمشیری در پله فلزی

نحوه اجرای شمشیری در مدل های مختلف پله متفاوت است. برای ساخت پله شمشیری فلزی برای هر بازو به دو تیر آهن شمشیری نیاز است. مهندسان و طراحان پله سازی با ایجاد نقشه ای دقیق و طی کرده فرایند محاسبه ابعاد پله تعداد کافی متریال برای ساخت را به اطلاع کارفرما می‌رسانند. پروتکل های خاصی برای ساخت و اجرای این سازه ها وجود دارد که ذکر کردن آنها از حوصله شما خارج است. مسئله مهمی که شاید شما را به اینجا کشانده است، نحوه ثبت سفارش برای ساخت مطمئن این سازه بسیار حساس و مهم است. 

شرکت ساخت پله فلزی
شرکت ساخت پله فلزی

ساخت و اجرای پله شمشیری به صورت حرفه ای با تکنو متال

همانطور که می‌دانید مراجعه به متخصص با تجربه همیشه می‌تواند از ضررهای احتمالی و از بین رفتن پول بیشتر جلوگیری کند. مجموعه مهندسی تکنو متال با چند دهه تجربه و سابقه درخشان در زمینه ساخت و اجرای انواع پله و پله گرد فلزی می‌تواند بهترین گزینه برای ساخت پله شمشیری فلزی باشد. توجه داشته باشید، این یک تبلیغ نیست بلکه مسیری پیش پای شماست. قبل از هر چیز ابتدا با مشاوران و تیم فنی تکنو متال تماس برقرار کنید و ضمن دریافت مشاوره رایگان، سوالات خود را بپرسید و بهترین پاسخ ها را دریافت کنید. سپس می‌توانید با مقایسه کیفیت کار و تعرفه ها تصمیم خود را بگیرید. ساکنان شهرهای تهران و حومه می‌توانند از سرویس بازدید رایگان نیز استفاده کنند. هدف اصلی تکنو متال تعهد، مقرون به صرفه بودن در کنار کیفیت عالی است.

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط، مشاوره رایگان و ثبت سفارش :

تلفن ثابت : ۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل : ۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص