قیمت فلاشینگ روی دیوار به چه صورت محاسبه می شود

فلاشینگ روی دیوار

مهندسین سازه های ساختمانی برای جلوگیری از خرابی نمای ساختمان و یا دیوار های آن از فلاشینگ استفاده می نمایند. فلاشینگ در انواع متنوعی برای مکان های مختلفی طراحی و ساخته می گردد. فلاشینگ نمای ساختمان، فلاشینگ پنجره، فلاشینگ روی دیوار، فلاشینگ بام و… تعدادی از مدل های مختلف می باشد. اما این عایق بندی به چه منظوری صورت می گردد؟ بارش باران و برف باعث ایجاد رطوبت شده که این قضیه به مرور باعث خرابی و آسیب به بخش های مختلف سازه می گردد. در ادامه این مطلب می خواهیم به صورت تخصصی به بررسی فلاشینگ روی دیوار بپردازیم در ادامه با ما همراه باشید.

فلاشینگ روی دیوار چیست؟

به هر مدل پوشش خم کاری شده که با هدف پوشاندن نقاط مختلف کار برای جلوگیری از ورود هرگونه نم و رطوبت صورت گیرد فلاشینگ گفته می شود. فلاشینگ روی دیوار نیز عایقی است که هم برای محافظت از نمای داخلی و بیرونی دیوار مورد استفاده قرار می گیرد هم برای افزایش زیبایی و جذابیت نمای دیوار. از این سازه همچنین برای پوشاندن نقاط اتصال دو دیوار و یا دیوار و سقف بهره می برند.

 

نصب ورق گالوانیزه روی دیوار

 

نحوه نصب فلاشینگ دیوار

فلاشینگ روی دیوار را در طرح ها و رنگ های مختلفی می سازند که شما با توجه به نوع سازه و سلیقه خود می توانید انتخاب نمایید. در ابتدا برای نصب آنها باید مکانی که می خواهید برای آن فلاشینگ سفارش دهید مورد بررسی یک فرد با تخصص و یا شرکت های ساخت فلاشینگ قرار گیرد چرا که باید هم ابعاد و هم جنس دیوار مورد نظر مشخص گردد.

انواع فلاشینگ روی دیوار

فلاشینگ نبشی یا L شکل

این سازه فلزی را در دو مدل داخل رنگی و یا بیرون رنگی طراحی و نصب می کنند. معمولا از آن برای پوشاندن نقطه اتصال دو دیوار بهره می برند که یکی از این مدل ها برای نمای خارجی و یکی برای نمای داخلی نصب می گردد. البته که می توان این مدل فلاشینگ را به صورت افقی و برای پوشاندن ناحیه به هم رسیدن دیوار و سقف نیز استفاده کرد. یک سانت از لبه های آخر نبشی ها را به سمت داخل خمکاری می کنند که این حرکت هم برای استحکام بیشتر و هم برای نمای زیباتر انجام می دهند.

 

قیمت خرید فلاشینگ

 

فلاشینگ یو شکل

پر مصرف ترین نوع فلاشینگ روی دیوار می باشد که دور تا دور حاشیه پانل سقفی قرار می گیرد. پیشنهاد ما برای دیوار های کوتاه به جای آهن کشی استفاده از این فلاشینگ است. زوایای این فلاشینگ به اندازه 90 درجه خمکاری شده و یک سانت از لبه های دو طرف به شکل یک خم کوچک به داخل خم می گردد. این حرکت انجام نگیرد لبه های فلاشینگ به صورت موجی در طول سازه حرکت کرده و نمای خوبی را ایجاد نمی کند.

برای سفارش انواع فلاشینگ روی دیوار با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

 

 

نحوه نصب فلاشینگ روی دیوار

 

محاسبه قیمت فلاشینگ روی دیوار

محاسبه این رقم به عوامل متعددی بستگی دارد ولی به طور کلی باید در ابتدا قیمت متریال استفاده شده در ساخت فلاشینگ دیوار را بدست آورده و بعد هزینه اجرت خم کاری را محاسبه کرده و این دو عدد را با هم جمع کنیم. ورق هایی که در ساخت این محصول می توانیم استفاده نماییم ورق روغنی، ورق گالوانیزه، ورق سیاه، ورق آلومینیومی می باشد. ارزان ترین متریالی که می توانیم برای ساخت فلاشینگ دیوار استفاده نماییم ورق سیاه است . در ابتدا شما باید بودجه خود را تعیین کرده و سپس با توجه به آن نوع متریال را برای ساخت این سازه در نظر بگیرید. البته که موارد دیگری نیز در تعیین قیمت اثر گذارند مانند:

  • وزن ورق
  • قیمت ورق
  • نوع ورق
  • هزینه خم کاری ان
  • قوس ورق ها
  • متراژ مورد نیاز شما
  • زوایای خمکاری ورق

 

نحوه اجرای فلاشینگ پنجره

 

رنگ فلاشینگ روی دیوار

شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ ورق مورد نظر برای ساخت فلاشینگ همچنین در قیمت آن تاثیرگذار است. چرا که برای برخی رنگ کاری ورق ها از رنگ کوره ای استفاده می کنند البته که رنگ سفید در بین تمامی رنگ ها طرفدار بیشتری دارد.

نکاتی مهم برای نصب فلاشینگ روی دیوار

  1. در ابتدا سطحی که قرار است روی آن فلاشینگ نصب گردد باید با استفاده از ملات و یا سیمان صاف کاری و محکم شود.
  2. متناسب با شرایط جوی منطقه ای که می خواهید در آنجا فلاشینگ نصب کنید باید مواردی را در نظر بگیرید مثلا اگر منطقه باد خیز است باید با استفاده از قوطی و یا نبشی ابتدا زیر سازی را انجام دهید و سپس فلاشینگ را با پرچ و یا پیچ نصب کنید.
  3. اگر از فلاشینگ به عنوان آب چکان نیز می خواهید استفاده نمایید باید مقداری آن را از دیوار فاصله دهید به اندازه 3الی 5 سانتی متر تا قطرات باران به دیوار برخوردی نداشته باشد.

 

فلاشینگ لبه دیوار

 

ساخت انواع فلاشینگ

حال اگر می خواهید برای ساخت سازه ای اصولی دست به کار شوید استفاده از فلاشینگ را برای نقاط مختلف فراموش نکنید. عدم استفاده از این سازه فلزی باعث ایجاد خسارت های جبران ناپذیری می گردد. تکنومتال از مجریان ساخت انواع فلاشینگ فلزی در تهران و کرج می باشد که کار خود را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت به بازار عرضه می کند. برای گرفتن راهنمایی از مشاوران ما و دیدن نمونه کار های انجام شده توسط تیم طراحی می توانید با کلیک بر تکنومتال اقدام نمایید.

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص