میز وسط و ناهار خوری فلزی شیک با قیمت مناسب

میز وسط و ناهار خوری فلزی

در حال حاضر هر کسی که در خانه خود از مبلمان استفاده می کند برای پذیرایی و شیک تر شدن دکوراسیون خانه باید از یک میز مناسب در میان آنها بهره ببرد. همینطور در کنار مبلمان میز ناهار خوری هم وسیله ای است که اکثر افراد در خانه خود از آن استفاده می کنند چه بسا که بهتر است این لوازم را از یک جنس و یک رنگ سفارش دهیم تا دکور خانه در بهترین حالت باشد. پیشنهاد ما استفاده از میز وسط و ناهار خوری فلزی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت از شرکت تکنومتال است. در ادامه مدل هایی را برای شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

میز وسط فلزی

جلو مبلی نقره ای و طلایی مناسب برای استفاده در میان انواع مبلمان در طرح ها و رنگ های مختلف است. میز وسط از نوع فلزی هم از نظر جنس و هم از نظر قیمت و در عین حال از جنبه زیبایی و نما انتخاب بسیار مناسبی است. برای تمیز کردن و نگه داری درست فلز بهتر است که مواردی را رعایت کنید تا ماندگاری این وسایل بیشتر شود. از هیچ شوینده اسیدی، جوهرنمک، محلول های همه کاره نباید برای تمیز کردن فلز و استیل استفاده کرد. بهترین انتخاب برای نظافت سطح لوازم فلزی استفاده از دستمال نمدار یا شوینده مناسب این جنس است.

 

میز جلو مبل سلطنتی

 

میز وسط فلزی با سطح شیشه ای

در این طرح چارچوب اصلی کار استیل است که هم ظاهری شکیل به کار می دهد و هم استحکام آن را تایید می کند. برای زیبایی هر چه تمام تر کار از سطحی شیشه ای برای میز استفاده می کنیم.

 

میز جلو مبل استیل طلایی

 

جلو مبلی با پایه فلزی و سطحی سنگی

در این مدل میز سطح آن را با سنگ می پوشانند که البته هزینه این کار به دلیل به کار بردن سنگ اندکی بالاتر است و برای پایه های آن استیل نقره ای یا طلایی به کار می برند. به نوعی می توان گفت که این طرح ظاهری مدرن دارد. برای صرفه جویی در هزینه می توان از نئوپان با روکشی با طرح سنگ نیز استفاده کرد. این مدل در اشکال مختلف ساخته می شود که طرح گرد آن از همه پرطرفدار تر است.

 

 

میز جلو مبلی استیل و سنگ

 

ساخت میز وسط همراه با عسلی

در این طرح همانطور که در عکس مشاهده می کنید برای سطح کار از سنگ استفاده کرده اند که البته می توان به جای سنگ از شیشه یا نئوپان نیز بهره برد. برای پایه های آن از اشعار یا سخن بزرگان به منظور زیبایی استفاده می شود. این مدل کاری مدرن و امروزی است که در حال حاضر بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است.

 

 

میز عسلی استیل

 

میز با سطح رزین

این مدل برای هر دو موضوع صحبت ما یعنی میز وسط و ناهار خوری فلزی استفاده می شود. در اینجا طبق تصویر پایه میز کاملا ساده بدون طرح خاص از جنس فلز است اما سطح کار کاملا هنر استاد کاران رزین است که نمایی بسیار دلنشین را  به خانه می دهد.

 

 

قیمت میز جلو مبلی

 

میز ناهار خوری فلزی

ما در این مطلب هر دو موضوع میز وسط و ناهار خوری فلزی را مورد بررسی قرار داده ایم. در ادامه می توانید انواع میز های ناهار خوری را مشاهده کنید.

میز ناهار خوری با سطح شیشه ای

این مدل که طرفداران بسیاری پیدا کرده و کم کم جای میز های چوبی را گرفته است متشکل از فلز و شیشه است. در اینجا چارچوب اصلی میز و صندلی استیل است و سطح کار با شیشه پوشانده می شود. این مدل در طرح های مختلفی ساخته می شود که تصاویر آن ها را برای راحتی شما در انتخاب می گذاریم.

 

 

میز ناهار خوری کلاسیک

 

 

 

جدید ترین مدل میز ناهار خوری استیل

 

 

میز ناهار خوری همراه با سنگ

این میز دارای پایه های استیل به رنگ نقره ای و طلایی است و برای زیبایی بیشتر و محکم بودن میز از سنگ در ساخت آن بهره می برند. سنگ بنا به انتخاب شما می تواند تیره یا روشن باشد. البته که انواع مختلفی سنگ برای ساخت میز به کار برده می شود که عبارتند از سنگ مرمر، سنگ گلدن بلک ( مشکی رنگ ) و سنگ گرانیت. این طرح نیز در اشکال مختلفی طراحی می شود که مدل مستطیلی آن بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

 

قیمت میز ناهار خوری استیل 8 نفره

 

ساخت میز وسط و ناهار خوری فلزی

یکی از شرکت های مطرح تهران در زمینه ساخت سازه های فلزی تکنومتال است که با دو دهه سابقه توانسته با رعایت کیفیت بالا و قیمت پایین به مشتریان خود ارائه خدمت کند. زمینه ساخت شرکت ما در تولید سازه هایی مانند: آلاچیق، روف گاردن، حفاظ درب و پنجره، پله تاشو فلزی، میز های تاشو، نمای فلزی ساختمان و… است. برای دیدن نمونه های تولید شده و اطلاع از قیمت و شرایط فروش و نصب می توانید از طریق کلیک بر تکنومتال وارد سایت شده و با همکاران ما تماس بگیرید.

 

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص