جدیدترین مدل های پله اسپیرال دوبلکس + تصاویر

پله اسپیرال دوبلکس

اگر قصد ساخت پله اسپیرال دوبلکس در محیط  مورد نظر خود را دارید، قبل از هر چیز لازم است اطلاعات کافی راجع به این نوع از پله و جدیدترین مدل‌های آن در اختیار داشته باشید. ابتدا برای آشنایی بیشتر و کاربردهای این پله، مطلب پله دوبلکس را مطالعه کنید تا با مفهوم و نکات ویژه این سازه آشنا شوید. سپس شما را دعوت می‌کنیم با مدل‌های تازه جذاب آشنا شوید تا در انتخاب خود بهترین عملکرد را داشته باشید. همراه ما باشید.

پله اسپیرال دوبلکس

چگونه بهترین مدل پله اسپیرال را انتخاب کنیم؟

دنیای مدل‌های پله اسپیرال دوبلکس بسیار متنوع و گسترده است. از طرفی هر محیط دارای مختصات و ویژگی‌های خاصی است که باید در هنگام انتخاب یک مدل مناسب، باید به آنها توجه کنید. با این وجود چگونه مطمئن شویم که پله مناسبی را انتخاب کرده ایم؟ جواب ساده است، از قدیم گفته اند، مشورت کلید سعادت است. شرکت مهندسی تکنو متال به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و حرفه‌ای ترین مجموعه‌ها در دنیای ساخت و ساز پله در ایران، می‌تواند شما را به گزینه مورد نظرتان برساند. شما می‌توانید با استفاده از پلن مشاوره رایگان از مهندسین این مجموعه، برای سوالات خود پاسخ‌های تخصصی دریافت کنید و با مدل‌های متنوع پله آشنا شوید.

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط، مشاوره رایگان و ثبت سفارش :

تلفن ثابت۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

پله اسپیرال دوبلکس، عضو مهم خانه

انواع راه پله‌ها متفاوت هستند اما چیزی که مسلم است، این است که راه پله جزء جدایی ناپذیر هر خانه‌ای است که بیش از یک طبقه یا سطح دارد. برای یک پروژه ساخت و ساز یا بازسازی، نوع راه پله‌ای که انتخاب می‌کنید نیز بسیار مهم است. پله اسپیرال دوبلکس جلوه‌ای خاص از جذابیت بصری را فراهم می‌کند و فضای متفاوتی را در خانه شما اشغال می کند. هنگام در نظر گرفتن یک راه پله جدید، به اعضای خانواده خود و نحوه استفاده آنها از پله فکر کنید. هر مدل پله مزایا و معایبی دارد، بنابراین برای بهترین انتخاب، آنها را در نظر بگیرید.

راه پله‌های مدرن امروزی از نظر سبک و متریال بسیار گسترده هستند. در مطلب آشنایی با انواع پله دوبلکس با برخی از آنها آشنا شدیم. در حالی که این طراحی راه پله مدرن برداشتی تازه از یک راه پله سنتی است، که باعث تنوع در طراحی‌ها و مدل‌ها شده است. هر محیط با توجه به شرایط آن و همچنین دیزاین کلی، برخی از طرح‌ها از دیگران مناسب‌تر هستند. به همین جهت ابتدا لازم است مدل‌ها را ببینید و آنها را بشناسید. از پله معلق و کنسولی گرفته تا پانل های شیشه‌ای که جایگزین نرده‌های سنتی شده اند، انتخاب ها منحصر به فرد هستند. همچنین می‌توانید متریال متنوعی را در طراحی پلکان مدرن پیدا کنید، از فلز، سیم و شیشه گرفته تا بتن، بامبو و ساخته‌های چوبی سفارشی.

تصاویری از مدل‌ های جدید پله گرد دوبلکس

مدل پله اسپیرال

طرح پله دوبلکس

پله گرد فلزی

پله پیچ چوبی

پله دوبلکس

پله مستقیم دوبلکس

مدل پله اسپیرال

پله اسپیرال گرد و انقلابی در طرح‌های متنوع

پله اسپیرال دوبلکس مدرن علاوه بر اینکه یک ویژگی اصلی طراحی است، یک صرفه جویی واقعی در فضا نیز به حساب می‌آید. در مطلب انواع پله اسپیرال، گفته شد که این سازه‌ها چگونه می‌توانند در کوچکترین محیط‌ها بهترین کارایی را داشته باشند. در واقع، پله‌های مارپیچ به طور خاص برای صرفه‌جویی در فضا اختراع شدند. مقدار متراژی که این سازه‌ها نیاز دارند بسیار کمتر از چیزی است که یک راه پله مستقیم نیاز دارد. این امر مخصوصاً به این دلیل صادق است که انتهای بالایی فقط باید یک دهانه در کف طبقه بالا باشد، دقیقاً بالای پایه پله ها. یک راه پله مارپیچ مدرن را می‌توان با یک مارپیچ سفارشی در اطراف قطب مرکزی و پلکان‌های تمام اندازه ساخت.

راه پله باغ ویلایی مدرن

باغ ویلا یکی از مکان‌هایی است که زیبایی و دکوراسیون آن اهمیت ویژه‌ای دارد. این محیط‌ها غالبا دوبلکس هستند و به پله مناسب نیاز دارند. ساخت یک راه پله باغ ویلایی با ظاهری خاص که آن را مزرعه‌ای هم می‌نامند می‌تواند زیبایی محیط را چند برابر کند. پله اسپیرال مدل ویلایی با پیروی از پالت اصلی، در رنگ‌های مشکی، سفید و با متریال چوب طبیعی انجام می‌شود. سایر ویژگی‌های پلکان خانه‌های ویلایی مدرن معمولاً شامل نرده‌های چوبی و نرده‌های فلزی و آج‌های چوب طبیعی است.

راه پله شیشه ای مدرن

یکی از مدل‌های پله اسپیرال دوبلکس راه پله شیشه‌ای است. این مدل به لطف تمایل به احساس وجود فضای بازتر در خانه، بسیار رایج شده است. صاحبان خانه این نوع پله‌ها را دوست دارند زیرا منظره‌ای باز و بدون مانع ایجاد می کنند. یک راه پله شیشه ای مدرن همچنین اجازه می دهد تا نور در سراسر فضا حرکت کند و باعث بزرگتر نشان دادن محیط شود. شیشه همچنین یکی از ساده ترین سطوح برای نگهداری است زیرا نیازی به رنگ آمیزی ندارد و به راحتی فرسوده نمی‌شود.

علاوه بر این، شیشه سکوریت امروزی بسیار مقاوم و بادوام است به صورتی که ترک نمی‌خورد و نمی‌شکند. در نهایت از نظر ایمنی، برای حیوانات خانگی و بچه‌ها نیز مناسب است، زیرا هیچ شکافی وجود ندارد که بتوان از آن عبور کرد یا در آن گیر کرد. به صورت کلی انتخاب این مدل از سازه، هدف قرار دادن چند نشان با یک تیر است. زیرا علاوه بر داشتن یک پله کاربری و مفید، می‌توانید از یک سازه مدرن و فوق العاده جذاب در محیط خود بهره ببرید.

انواع پله اسپیرال

چه نوع شیشه ای برای ساخت پله مناسب است؟

به طور کلی، دو نوع شیشه برای انتخاب وجود دارد که می‌توان در ساخت پله اسپیرال دوبلکس از آنها استفاده کرد:

  • شیشه سکوریت که با استفاده از تکنیک های حرارتی و شیمیایی ساخته می شود. تقریباً شش برابر قوی تر از شیشه معمولی است. در صورت شکستن، شیشه سکوریت، به قطعات بسیار کوچکی با لبه‌های صاف تبدیل می‌شود، به همین دلیل به آن شیشه ایمنی نیز می‌گویند.
  • شیشه لمینت در واقع لایه های جداگانه ای از شیشه است که با رزین پلی وینیل بوتیرال (PVB) به یکدیگر متصل می ‌شوند. این نوع شیشه برای راه پله‌ها بسیار پرطرفدار است، به خصوص زمانی که با شیشه سکوریت ترکیب شود. در صورت شکستگی، مانند شیشه جلوی خودرو، به شکل شبکه ای ترک می خورد.

پله گرد فلزی مدرن

فلز همیشه جزو اولین و اصلی‌ترین انتخاب‌ها در ساخت پله بوده است. در مطلب پله پیچ آهنی یا همان فلزی به خوبی با این سازه، کاربرد، قیمت و ویژگی‌های خاص آن، آشنا شدیم. این متریال می‌تواند از گزینه‌های اصلی پله اسپیرال دوبلکس به حساب بیاید زیرا تمام ویژگی‌های لازم را در اختیار دارد. با استفاده از نرده استیل، شاسی‌ها فولادی، پلکان همراه با روکش و یک نمای ظاهری خلاقانه، می‌توانید هر محیطی را منقلب کنید و جذابیت مدرن را به دست بیاورید.

قیمت مدل های جدید پله دوبلکس اسپیرال

اگر بخواهید به دنبال طرح‌ها و مدل‌های جدید پله اسپیرال دوبلکس بگردید شاید با صدها پیشنهاد و طرح مواجه شوید. اما مسئله اصلی، بودجه شما برای ساخت و ساز است. شما باید بتوانید متناسب با مقدار هزینه‌ای که می‌توانید خرج کنید، مناسب‌ترین و بهترین گزینه را انتخاب کنید. قیمت پله اسپیرال با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. هزینه طراحی، متریال، ابعاد و اندازه‌ها، ساخت و اجرا و دستمزد اجرا کننده از اصلی‌ترین پارامترهای تعیین قیمت به حساب می‌آید. البته در مواردی می‌توانید در هزینه‌ها صرفه جویی کنید. به عنوان مثال در مطلب قیمت پله گرد فلزی دست دوم، توضیح داده ایم که چگونه پله دست دوم خریداری کنید.

 برای اینکه بتوانید با یک بودجه مشخص، بهترین سازه را به دست بیاورید، یک راه حل بیشتر ندارید. آن هم این است که از یک متخصص متعهد مشورت بگیرید. اگر چنین مرکزی را نمی‌شناسید، به پیشنهاد ما دقت کنید.

ساخت انواع پله

ساخت جدیدترین مدل های پله اسپیرال دوبلکس با تکنو متال

بهترین طرح‌ها، جذاب‌ترین ایده‌ها با مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌ها را در تکنو متال پیدا کنید. ساخت و اجرای انواع مدل های پله اسپیرال دوبلکس به صورت حرفه‌ای و تخصصی توسط افراد کاربلد و باتجربه، انجام می‌شود. این مجموعه قادر است در سراسر ایران، مناسب‌ترین پله‌ها را برای محیط شما به ارمغان بیاورد.

نگران قیمت‌ها، تعهدات کاری و زمان تحویل نباشید، تنها با برقراری یک تماس می‌توانید به همه اطلاعاتی که لازم دارید دسترسی پیدا کنید. با ما در ارتباط باشید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص