پله دوبلکس مدرن فلزی با جدیدترین طرح ها

پله دوبلکس مدرن

یک خانه دوبلکس مدرن به یک پله دوبلکس مدرن احتیاج دارد. در واقع اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، در چنین خانه‌هایی، پله دوبلکس آخرین تکه‌ برای تکمیل کردن زیبایی دکوراسیون محیط است. در مقالات پیشین در ارتبا با انواع پله دوبلکس صحبت کردیم. در این مطلب قصد داریم ضمن بررسی این مدل از پله‌ها و انواع آنها، درباره هزینه‌ها و فرایند نصب آن مباحث مهمی را مطرح کنیم. اگر قصد ساخت پله در یک محیط یا خانه دوبلکس را دارید، این مطلب می‌تواند الهام بخش شما باشد.

آشنایی با پله دوبلکس مدرن

همانطور که می‌دانید در طراحی دکوراسیون داخلی، از تم‌ها و طرح‌های مختلفی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال ممکن است شخصی به طراحی سلطنتی علاقه داشته باشد و محیط را مطابق این تم، طراحی کند. مهمترین المانی که باید مطابق با طراحی و تم زمینه دکوراسیون ساخته و برنامه ریزی شود، پله است. پله به عنوان بزرگترین سازه داخلی در محیط، مرکز تمام توجهات است. به بیانی دیگر اگر تمام خانه و محیط را با بهترین وسایل تزئین کنید اما پله شما طرح و ظاهر مناسبی نداشته باشد، زیبایی محیط دیده نخواهد شد، انگار هیچ کاری نکرده اید. پله دوبلکس مدرن در میان انواع پله‌ها و طرح‌های مختلف، درصد علاقه بیشتری را در میان سازندگان و درخواست کنندگان پله به خود اختصاص داده است. خانه‌های سبک مدرن روز به روز در حال بیشتر شدن هستند. در واقع، مدرن بودن روی مُد است.

پله مدرن، پله‌ای است که در عین سادگی، ظاهری مطابق محیط دارد. در واقع مدرن بودن می‌تواند دو معنا داشته باشد. به معنای اول که معنای عمومی آن است، یعنی سازه‌ای داشته باشد که جدید باشد و ظاهر به روز و مطابق هنر امروز داشته باشد. معنای اصلی علم دکوراسیون، مدرن به معنای استفاده از خطوط صاف و شکسته و همچنین رنگ‌های خنثی است. به همین جهت رنگ خاکستری، سفید و فیلی از مدرن‌ترین رنگ‌ها برای سازه محسوب می‌شوند. ویژگی پله‌ مدرن دوبلکس، در همخوان بودن آن با محیط است.

پله دوبلکس مدرن

پله فلزی، زیباترین سازه دوبلکس

برای ساخت پله دوبلکس مدرن از فلز استفاده می‌کنند. هیچ متریالی مانند فلز نمی‌تواند به خوبی حق مدرن بودن را ادا کند. با فلز می‌توان طرح‌های مختلفی را اجرا کرد و از ویژگی‌های خاص آن بهره برد. این ویژگی‌ها را می‌توان به شرح زیر دسته بندی کرد.

  • رنگ مناسب برای مدرن بودن
  • انعطاف پذیری در طراحی
  • تناسب سایز برای هر محیطی
  • مقاومت بالا
  • تحمل وزن بالا
  • طول عمر زیاد
  • ماندگاری طولانی مدت
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

از پله مدرن دوبلکس در هر محیطی می‌توان استفاده کرد. یعنی تفاوتی ندارد محیط دوبلکس شما، خانه باشد، یا باغ، ویلا و یا حتی محیط تجاری، در هر محیطی با هر ابعادی می‌تواند این پله را با استفاده از فلز طراحی و اجرا کرد. این ویژگی‌های گفته شده بهترین دلایل برای انتخاب فلز در ساخت پله مدرن است.

انواع مدل های پله دوبلکس مدل مدرن

پله دوبلکس مدرن دارای تنوع بالایی در مدل و طرح است. قبل از بررسی طرح‌های جدید، ابتدا لازم است با انواع این پله‌ها آشنا شویم. این آشنایی به شما کمک می‌کند تا مدل مناسب را با توجه به شرایط محیط خود انتخاب کرده و اجرا کنید. بعد از انتخاب مدل می‌توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و رویای خود را در واقعیت بسازید.

  • پله دوبلکس ساده یا خطی

یکی از مدل‌های مدرن پله دوبلکس، پله‌های خطی هستند. شاید برای شما جالب باشد، از این سبک پله در خانه‌های قدیمی نیز استفاده می‌شده است. این سبک پله یک خط صاف به سمت طبقه فوقانی است. البته در طرح‌های گوناگون می‌توان با استفاده از نرده، میله، روکش و جزئیات زیبا، پله دوبلکس ساده را زیبا و خاص کرد.

  • پله پیچ دوبلکس

این مدل از پله دقیقا مخالف و برعکس مدل قبلی است. پله پیچ پراستفاده ترین و معروف‌ترین مدل پله دوبلکس است که طرفداران زیادی دارد. خود این پله به مدل‌های مختلفی تقسیم می‌شود که هر کدام برای شرایط خاصی استفاده می‌شوند. پله پیچ مدرن فلزی، سازه‌ای است که با استفاده از فلزهای مختلف مانند استیل ساخته شده و می‌تواند با اشغال کمترین فضای ممکن، بهترین دسترسی را برای افراد ایجاد کند.

  • پله دوبلکس فانتزی

به مدرنیته و طراحی‌های علاقه دارید؟ می‌خواهید خانه شما ظاهری به روز و جذاب داشته باشد؟ از طرح های فانتزی و متنوع پله دوبلکس استفاده کنید. این طرح‌ها با توجه به جزئیات و ساختاری که دارند فانتزی نامیده شده اند. به عنوان مثال استفاده کردن از چراغ‌های (LED) یا نورپردازی‌های خلاقانه می‌تواند ظاهر کار را متحول کند. پله‌های شناور و پله معلق نیز می‌تواند در این دسته بندی قرار بگیرد. استفاده از متریال‌ شیشه نیز در نرده‌ها و در جزئیات می‌تواند زیبایی استیل را چند برابر کند.

پله دوبلکس فلزی

مدل های جدید پله دوبلکس با طراحی مدرن

برای طراحی و ساخت پله دوبلکس مدرن فلزی باید ایده داشته باشید. پله یک سازه جذاب و بسیار مهم است که اگر در ساخت آن از خلاقیت استفاده کنید تا مدتها ظاهر محیط خود را جذاب نگه خواهید داشت. در واقع طراحی پله دوبلکس مانند نقاشی یک هنر است. حتی به جرات می‌توان گفت هنر این کار بسیار بیشتر از نقاشی و… است. برای طراحی یک مدل جدید از پله، یک نفر باید هم طراح باشد و هم مهندس. در واقع باید ضمن به کار گیری خلاقیت و قدرت طراحی و تصویرسازی خود، اصول مهندسی و قواعد پله سازی را هم رعایت کند. اگر به دنبال مدل های جذاب پله دوبلکس در تم مدرن هستید، به سراغ یک طراح حرفه‌ای بروید.

یک مطلب را صادقانه به شما بگوییم، برای انتخاب طرح‌ها و سازه‌های جذاب به اینترنت اکتفا نکنید. یک تیم طراحی و ساخت قوی می‌تواند همان گزینه‌ای باشد که به آن احتیاج دارید. در این قسمت تنها برای آشنایی و ایجاد یک فضای ذهنی، قصد داریم چند تا از مدل‌های جدید پله دوبلکس مدرن را در معرض دید شما قرار دهیم. از این طرح‌ها می‌توانید به خوبی الهام بگیرید و استفاده کنید.

مدل جدید پله دوبلکس

طرح جدید پله مدرن

پله پیچ مدرن فلزی

پله دوبلکس مدرن جدید

پله مدرن جدید

پله جدید دوبلکس

قیمت ساخت پله مدرن دوبلکس فلزی

بودجه بندی و توجه به قیمت همیشه از چالشی‌ترین و مهمترین مسائل در ساخت پله دوبلکس مدرن بوده است. در این سازه شما می‌توانید هزینه‌های نجومی داشته باشید زیرا همیشه یک چیز بهتر برای اجرا وجود دارد. اما مهمترین نکته این است که بتوانید با توجه به بودجه‌ای که برای ساخت پله در نظر گرفته اید، بهترین، زیباترین و مناسب‌ترین طرح را انتخاب کنید. بسیاری از سازندگان پله، سعی می‌کنند با استفاده از روش تخریب و افزایش قیمت‌ها پول بیشتری به جیب بزنند. ما به شما می‌گوییم با حداقل بودجه نیز می‌توان پله مدرن و زیبایی ساخت، به شرط اینکه از افراد کاربلد و حرفه‌ای استفاده کنید که جانب انصاف را رعایت کنند.

قیمت پله دوبلکس در طراحی مدرن با توجه به عوامل مختلفی تنظیم می‌شود. اولین پارامتر تاثیرگذار در قیمت‌ها، هزینه متریال است. قیمت فلز، پیچ و مهره‌ها، روکش‌ها و متریال جانبی مانند شیشه و… اولین چالش شما در بحث هزینه‌ها خواهد بود. دومین چالش هزینه طراحی و تنظیم طرح است. یک مهندس حرفه‌ای باید با توجه به شرایط محیط و ابعاد و اندازه‌ها طرح مناسبی را برای شما انتخاب و در نرم افزار مربوطه طراحی کند. هزینه آخر که گریبان شما را می‌گیرد، هزینه‌های ساخت و اجرای طرح است که از پول کارگر گرفته تا خرج‌های جزئی در آن دخیل است. برای کاهش دادن هزینه‌ها می‌توانید صفر تا صد کار را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید تا دیگر دغدغه‌ای نداشته باشید.

قیمت ساخت پله دوبلکس

ساخت پله دوبلکس مدرن جدید با تیم مهندسی تکنو متال

همانطور که گفتیم با یک انتخاب ساده می‌توانید بهترین پله دوبلکس مدرن را با مناسب‌ترین قیمت بسازید. این انتخاب می‌تواند شرکت مهندسی سازه تکنو متال باشد. این مجموعه با استفاده از یک تیم حرفه‌ای، متخصص و با تجربه، صفر تا صد کار شما را تحویل گرفته و جذاب‌ترین نتایج را به دست شما می‌رساند. نکته جذاب تکنو متال، استفاده از طرح‌های به روز، جذاب و خلاقانه است. با مراجعه به این مجموعه می‌توانید ابتدا مدل‌های مختلف را مشاهده کنید و مطابق سلیقه و علاقه خود، طرح مورد نظر را انتخاب و در پایان کار تحویل بگیرید. با این تیم، ساخت سازه‌های فلزی به اندازه خرید از سوپرمارکت ساده شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره رایگان می‌توانید با تیم پشتیبانی مجموعه در ارتباط باشید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص