ساخت پله آهنی تهران

پله آهنی تهران

اگر به دنبال پیدا کردن یکی از بهترین شرکت های ساخت پله آهنی تهران هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید. پله هایی با متریال آهن، کاربردهای ویژه و مهمی دارند که با کمی تجربه و خلاقیت می‌توانند تبدیل به یک سازه و المانی جذاب برای محیط شوند. در همین راستا، شرکت تکنو متال با استفاده از دانش تخصصی و مهندسی همچنین تجربه بالایی که در زمینه ساخت پله های آهنی دارد، توانسته است رضایت همراهان گرامی را به دست آورد. تا پایان همراه ما باشید تا اطلاعات مهمتری را دریافت کنید و برای ساخت پله با آهن آماده شوید.

پله آهنی تهران
پله آهنی تهران

ساخت پله آهنی در مدل های مختلف

پله های آهنی سفارشی یا پله های فلزی را می توان به گونه ای ساخت که مدرن، قدیمی یا صنعتی به نظر برسد و همچنین در داخل یا خارج از آن استفاده شود. تکنو متال هر پله فلزی را با توجه به ابعاد خانه، پاسیو، حیاط یا هر منطقه دیگری که می خواهید یک راه پله آهنی سفارشی داشته باشید، می سازد. برای یکپارچگی سازه از آهن فرفورژه، آهنگری و فولاد استفاده می کنیم و بسته به موارد تزئینی از چدن نیز استفاده می شود. طرح‌های ما مطمئناً از قوانین و دستورالعمل‌های مهندسی پیروی می‌کنند، بنابراین شما می‌توانید از امنیت و یکپارچگی پله‌های فلزی ما اطمینان داشته باشید. ما نه تنها با طراحی های خود بالاترین سطح ایمنی را تضمین می کنیم، بلکه برای ما مهم است که پله های شما به همان اندازه که کاربردی هستند چشمگیر و زیبا باشند. یک راه پله باید عملکرد و ظاهر را با هم ترکیب کند، متخصصین تکنو متال در انجام این کار تخصص دارند، همچنین می دانیم که اهمیت یا نقطه کانونی پله های سفارشی شما به گونه ای است که هیچ جزئیاتی نباید نادیده گرفته شود.

طرح های مختلف در سراسر تهران

در بسیاری از خانه های لوکس تهران می‌توانید امضای تکنو متال را پیدا کنید. همشهریان گرامی در تهران و شهرهای حومه می‌توانند با استفاده از سرویس بازدید رایگان و بررسی محل ساخت پله آهنی تهران، بهترین سازه را به دست آورند. همانطور که می‌دانید آهن متریالی است که علاوه بر استحکام بالا و مقاومت عالی در برابر پوسیدگی و آسیب، از انعطاف بسیار خوبی برای شکل دهی و طراحی برخوردار است. پله آهنی می‌تواند در یک خانه، با یک طرح و مدل لوکس ساخته شود همچنین می‌تواند در یک محیط پر رفت و آمد برای کاربری های مختلف اجرا شود. در واقع اگر بخواهیم ویژگی های این سازه آهنی را لیست کنیم می‌توانیم این موارد را ذکر کنیم.

  • استحکام بالا
  • مقاومت عالی
  • انعطاف در طراحی
  • قابل ترکیب با متریال های مختلف
  • قابلیت ساخت در هر مکانی
  • مناسب برای ابعاد و اندازه های مختلف
  • قیمت مناسب نسبت به مدل های دیگر
  • طول عمر بالا
پله با آهن
پله با آهن

انواع پله آهنی

برای ساخت پله آهنی تهران ابتدا لازم است با مدل های مختلف این سازه آشنا شوید. سپس با توجه به پارامترهایی مانند نوع کاربری، شرایط محیطی و سلیقه مورد نظرتان، بهترین مدل را انتخاب کنید و سفارش دهید. به صورت کلی این پله ها در دو حالت تقسیم بندی می‌شوند:

  • ساده
  • گرد

پله آهنی ساده، همانطور که از نامش پیداست یک مسیر ساده، صاف و مشخص است که دو سطح را در یک شیب متعادل و استاندارد به یکدیگر متصل می‌کند. این مدل از پله کاربردهای مختلف دارد و می‌تواند در محیط های تجاری و کاری نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

پله گرد آهنی اما داستانی متفاوت دارد. این سازه با چرخشی که دارد می‌تواند معجزاتی ساده اما جذاب را به شما هدیه کند. پله گرد آهنی می‌تواند یک سازه لاکچری باشد، در خانه های کوچک کمترین فضا را اشغال می‌کند. با ترکیب شیشه یا روکش چوب می‌توانید نمایی خیره کننده از آن بسازید. در مطلب پله گرد فلزی به خوبی با این سازه و ویژگی های آن آشنایی خواهید شد.

هزینه ساخت پله آهنی تهران

همراهان گرامی برای ساخت پله آهنی تهران و شهرهای حومه باید توجه و دقت خاصی را صرف کنید. متاسفانه آشفتگی بازار و اوضاع نابسامان اقتصادی باعث شده است که برخی از افراد، هزینه های نجومی و غیرمنصفانه ای را برای پروژه های مختلف درخواست کنند. به صورت کلی دو پارامتر اصلی، تعیین کننده قیمت ساخت پله با آهن است. پارامتر اول، هزینه مواد اولیه و آهن است. این بخش با توجه به قیمت روز بازار تعیین می‌شود. پارامتر دوم نیز هزینه طراحی و اجرای پله است. در مجموعه تکنو متال تلاش کرده ایم با مناسب ترین قیمت ها، باکیفیت ترین پروژه ها را به انتها برسانیم.

هم اکنون می‌توانید با عبور از واسطه ها و قیمت های غیر واقعی، با تنها برقراری یک تماس، ضمن دریافت مشاوره رایگان از آخرین لیست تعرفه ها و هزینه ها مطلع شوید. همچنین می‌توانید با قیمت های پله گرد فلزی دست دوم نیز آشنا شوید.

پله گرد آهنی
پله گرد آهنی

چه نکاتی باید در هنگام ساخت پله با آهن رعایت شود؟

پله، سازه ای است که افراد به صورت روزانه و مستمر با آن در ارتباط هستند. از آنجا که این سازه در ارتفاع نصب می‌شود، نکات بسیار مهمی باید در هنگام طراحی و ساخت آن لحاظ شود. این نکات به صورت مختصر به شرح زیر می‌باشند:

  • عدم لغزش و لرزش

لرزیدن و لغزیدن پله آهنی می‌تواند صدمات مالی و جانی شدیدی را به استفاده کنندگان وارد سازد. در هنگام ساخت این سازه باید از متریال درست و اصول حرفه ای استفاده کرد تا علاوه بر محل های اتصال، سطوح استاندارد و بدون ارزشی داشته باشیم.

  • راحتی رفت و آمد

عبور و مرور از پله نباید سخت باشد. درگیری زانو و ستون فقرات در هنگام بالا رفتن یا پایین آمدن بسیار زیاد است. با رعایت اصول پارامترهایی مانند ارتفاع پلکان، اندازه کف پله و میزان چرخش پله، می‌توان مسیری امن و راحت برای عبور طراحی کرد.

  • ایمنی در اولویت است

ایمنی در هر سازه ای در اولویت است. این مسئله مخصوصا در خانه ها و محیط هایی که کودکان در آن وجود دارند، اهمیت بیشتری دارد. استفاده از نرده های مناسب، نصب پله با اصول مهندسی، استفاده از متریال ایمن و ساخت پله در محیط مناسب از مهمترین نکات برای رعایت ایمنی است.

  • توجه به دکوراسیون

زیبایی شاید به اندازه ایمنی و اصول اولیه مهم نباشد، اما کم اهمیت هم نیست. یک پله می‌تواند محیط و خانه را زیبا یا زشت کند. انتخاب طرح مناسب برای پله آهنی و استفاده از جزئیات جذاب، می‌تواند حس رضایت را در شما به وجود بیاورد.

شرکت ساخت پله آهنی تهران
شرکت ساخت پله آهنی تهران

تکنو متال بهترین شرکت ساخت پله آهنی تهران

در ابتدای متن گفته شد اگر به دنبال تیم ساخت پله آهنی تهران می‌گردید، تکنو متال می‌تواند گزینه ای عالی و مناسب برای شما باشد. دلیل این ادعا، تجربه بالا، تخصص کافی، رزومه موفق و بهتر از همه رضایت همراهان گرامی است. ما می‌تواید ایده ها و رویاهای شما را به دنیای واقعی بکشانیم و آنها را برای شما بسازیم. این مجموعه با انجام فعالیت تخصصی در حوزه سازه های فلزی، توانسته است مراحل بسیار بزرگی را پشت سر بگذارد و حالا در تمام ایران، ردپایی از خود به جا بگذارد. شما نیز می‌توانید به این خانواده بپیوندید.

2 دیدگاه

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص