پله گرد فلزی

پله گرد فلزی

یکی از کاربردی ترین و مهم ترین انواع پله ساختمان را می‌توان پله گرد فلزی دانست. نوعی از سازه های فلزی که با شکل گرد و دارای چرخش ساخته می‌شود و ارتباط بین دو یا چند طبقه را برقرار می‌کند. این سازه می‌تواند در نمای بیرونی و یا در فضای داخلی ساختمان ساخته شود. پله گردهای فلزی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با توجه به نوع کاربرد و محل ساخت، انتخاب می‌شوند. اگر می‌خواهید درباره این پله اطلاعات کلیدی و مهمی را به دست آورید و یا قصد طراحی و اجرای آن را دارید، توصیه می‌کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید. ما پاسخی برای تمام دغدغه های شما خواهیم بود.

پله گرد فلزی
پله گرد فلزی

پله گرد فلزی چیست؟

شاید اولین و ساده ترین سوالی که باید به آن پاسخ دهیم این است که پله گرد فلزی چیست؟ قصد نداریم با بیانی کلیشه ای و ساده وقت شما را هدر دهیم. همانطور که می‌دانید، پله ها وظیفه ارتباط بین دو ارتفاع را بر عهده دارند. گاهی شیب این ارتفاع، محل اتصال و شرایط محیطی باعث می‌شود که نتوان پله ای ساده را در آن محیط ساخت. البته عوامل دیگری مانند زیبایی و دکوراسیون محیط هم تاثیر بسیار پررنگی در انتخاب پله برای محیط دارند. پله گرد سازه ای که با چرخش مسیر در زاویه ها و درجه های مختلف، شیب تند را کاهش می‌دهد و در یک فضای مناسب ارتباط سطوح را متصل می‌کند. 

شاید بتوان قدمت ساخت پله گرد را به دوران قرون وسطی و یا قبل از آن نسبت داد. چیزی که مشخص است بعد از یک برهه از تاریخ، ساخت این پله های بیشتر جنبه زیبایی و تزئینی داشت. پله گرد با متریال فلز، از محبوب ترین انواع این سازه است. در ادامه دلیل این محبوبیت را توضیح خواهید داد. 

ویژگی های پله گرد از جنس فلز

فلز، جنسی سخت، محکم، با دوام و مرغوب است. حال تصور کنید این ویژگی ها را در سازه و پله خود داشته باشید. پله گرد فلزی به این علت محبوب است که به راحتی خراب نمی‌شود، آسیب نمی‌بیند و طول عمر بالایی دارد. بر خلاف متریال دیگر مانند چوب که نگهداری از آن سخت است و به راحتی در معرض پوسیدگی و آسیب قرار می‌گیرد. پس در واقع اگر بخواهیم مزایا و ویژگی های پله گرد با جنس فلز را به صورت خلاصه بیان کنیم، به این شرح است:

  • استحکام بالا
  • ایمنی عالی
  • محکم و با دوام
  • قابلیت تحمل وزن در حجم بالا
  • تنوع در طراحی
  • تعدد مدل ها
  • انعطاف در ابعاد و اندازه
  • قابلیت ساخت برای محیط های کم جا
  • قیمت مقرون به صرفه
  • مناسب برای همه محیط ها با انواع کاربری ها
معرفی پله گرد
معرفی پله گرد

انواع پله گرد فلزی

همانطور که گفته شد، پله گرد فلزی یک راه حل فوق العاده برای همه کسانی است که به ساخت پله نیاز دارند. تفاوتی ندارد کاربری شما چیست. برای حمل بار، رفت و آمد معمولی، ساخت پله در خانه دوبلکس، برای زیبایی و… هر هدفی که داشته باشید با ساخت پله گرد فلزی ممکن است. اطلاع از انواع پله گرد با جنس فلز، می‌تواند راهنمای شما در انتخاب مناسب مدل پله باشد. در این بخش این موارد را به صورت خلاصه مطرح می‌کنیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر و و بهتر از این محصول، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

  • پله گرد تک محور
  • پله گرد دو محور ( ورق، باکس و کنسول)
  • راه پله مارپیچ
  • پله گرد محور مرکزی برش خورده
  • انواع پله گرد بر اساس طراحی ( مدرن، دکوراتیو، دی ان ای، استیل و…)

پارامتر اصلی که باعث تمایز در انواع راه پله گرد می‌شود، نوع طراحی و مدل آن است. اگر از یک تیم مهندسی حرفه ای و متخصص کمک بگیرید، می‌توانید زیباترین، مناسب ترین و کاربردی ترین پله را در محیط خود بسازید. فراموش نکنید، پله برای محیط مانند لباس است. انتخاب لباس نامناسب می‌تواند تمام دکوراسیون را بهم بریزد. 

قیمت پله گرد با متریال فلز

قیمت پله گرد فلزی یکی از چالش های مهم در مسیر ساخت این سازه است. محاسبه هزینه ها در طراحی و اجرای این پله با توجه به پارامترهای مختلفی انجام می‌شود. هزینه های طراحی و ساخت نقشه پله، قیمت روز فلز، قیمت محصولات جانبی در ساخت و هزینه نصب و اجرا از عمده مسائل تاثیر گذار در قیمت ساخت پله است. با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت مواد اولیه به صورت روزانه و گاها به صورت لحطه در حال نوسان است، نمی‌توان هزینه ثابتی را برای ساخت سازه تعیین کرد. البته طبیعی است که اندازه ها و ابعاد محیط و همچنین نوع طراحی و مدل پله نیز بر محاسبه هزینه ها موثر خواهد بود. برخی از افراد اقدام به خرید و فروش پله دست دوم می‌کنند که در مطلب قیمت پله گرد فلزی دست دوم به خوبی این مسئله را توضیح داده ایم.

به هر حال، شما می‌توانید برای دریافت لیست قیمت های روز، تعرفه های ساخت و طراحی، انواع مدل های جدید و به صورت کلی دریافت مشاوره به صورت رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

شماره های تماس جهت برقراری ارتباط، مشاوره رایگان و ثبت سفارش :

تلفن ثابت : ۰۲۱۷۷۰۰۲۰۲۳

موبایل : ۰۹۱۲۸۶۷۰۱۰۹

انواع پله گرد
انواع پله گرد

ساخت پله گرد چگونه است؟

پله گرد فلزی به دو صورت پیش ساخته و غیر آماده اجرا می‌شود. در حالت اجزا و بخش های مختلف سازه آماده است و تنها نیاز به نصب در محل دارد. اما در حالت دوم، اجزاء مختلف با استفاده از مواد خام ساخته و طراحی می‌شوند. برای ساخت این سازه مراحلی وجود دارد که باید به دقت و با اصول حرفه ای پیش برود. همانطور که می‌دانید، طراحی و ساخت پله بسیار مهم است زیرا علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری، مسائلی مانند ایمنی و راحتی در استفاده نیز بسیار مهم است. پله‌ای که به صورت استاندارد طراحی نشده باشد، می‌تواند آسیب های جانی و مالی سنگینی در پی داشته باشد. یکی از مراحل مهم در فرایند ساخت و اجرا اندازه گیری ابعاد و محیط است. در مطلب راهنمای محاسبه راه پله مارپیچ، نکات مهم در این زمینه را بیان کرده ایم. بعد از اندازه گیری، لازم است طرح اولیه را به دست آورده و مراحل ساخت و اجرا را شروع می‌کنیم.

پیشنهاد ویژه برای تهرانی ها و ساکنان شهرهای حومه

شرکت تکنو متال به عنوان یکی از برترین و با تجربه ترین شرکت های ساخت سازه های فلزی در ایران فعالیت می‌کنند. ساکنان شهرهای تهران و حومه می‌توانند با برقراری تماس و درخواست بازدید رایگان، بهترین راهنمایی را برای ساخت انواع پله به دست آورند. شما همچنین می‌توانید از قیمت های ویژه و تعرفه های مقرون به صرفه برخوردار شوید. 

ساخت پله گرد فلزی
ساخت پله گرد فلزی

ساخت پله گرد فلزی با تکنو متال؛ حرفه ای و مدرن

اگر به دنبال ساخت و اجرای پله گرد فلزی هستید، لازم است به سراغ متخصص و کاربلد آن بروید. شرکت سازه های فلزی تکنو متال، ساخت پله های فلزی را به صورت تخصصی و اختصاصی از صفر تا صد بر عهده می‌گیرد. طراحی های فوق العاده، کیفیت مرغوب در مواد و ساخت، قیمت های مناسب، تعهد کاری، زمان بندی مناسب و تجربه بالا از ویژگی های برتر این شرکت مهندسی است. چند دهه تجربه حرفه ای مهندسان تکنو متال باعث شده است که این شرکت در میان برترین ها بدرخشد. تماس بگیرید، رزومه ها ها را مشاهده کنید و تکنو متال را مقایسه کنید.

8 دیدگاه

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های شاخص